Zuiniger?!GreyCooperS schreef:Hij staat nu op 9,8/100....
Maar rijdt eigenlijk alleen maar stads km....
En je dan net als Davy de boel lekker verbouwen...zijn Mini rijdt stuk zuiniger nu
Peter's PW R53...new ride..pag 336
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Jup!
Ik heb vrijdag de tank volgegooid, rustig richting Utrecht, Woosh opgehaald en wat pittiger naar de FS toegereden. Daar enkele zeer pittige ritten gedaan en behoorlijk wat benzine lopen verspillen en daarna rustig terug naar huis. Gemiddeld verbruik, nog geen 1 op 10. Ik heb met enkel snelwegkm's al 1 op 15/16 gehaald
Ik heb vrijdag de tank volgegooid, rustig richting Utrecht, Woosh opgehaald en wat pittiger naar de FS toegereden. Daar enkele zeer pittige ritten gedaan en behoorlijk wat benzine lopen verspillen en daarna rustig terug naar huis. Gemiddeld verbruik, nog geen 1 op 10. Ik heb met enkel snelwegkm's al 1 op 15/16 gehaald
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
op t trappen gedeelte na dan he...
Daveke schreef:Als ik rustig rij, loopt ie 1 op 15 op de snelweg, dat is bij 110-120. We hebben gisteren flinke stukken 150-160 gereden dus ja, hij is behoorlijk zuinig geworden.BMX schreef:WTF!Daveke schreef: Volledig, Veeeel donkerder, rauwer, sterker en feller dan voorheen. is echt een andere auto geworden
Zelfs met royaal doorrijden gisteravond naar huis, 45 liter benzine - 510 km. Top nog niet gehaald, maar in Frankrijk in een ruk naar de 240....
Denk dat ik ook maar eens flink ga tunen.. jij rijdt gwoon zuiniger op de snelweg dan ik.. en ik rij stock
Als ik hem trap, gaat ie wel 1 op 4 zuipen..
op t trappen gedeelte na dan he...

- GreyCooperS
- Forum Junky
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Minstens 45k/j hier
15k? Mietje!Martiio schreef:Pff 1 op 9 man... doe nu 1 op 16 (makkelijk) en dan ook ong 15k p jaar...
Minstens 45k/j hier

GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wellicht, maar als je een beetje normaal rijd, dan is 1:11.5-12 goed haalbaar. Mijn SO rijdt eigenlijk nooit zachter dan 120 

GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
Onze sponsors