zou kunnen, echter zit die aanstekerplug bij mij al wat losjes... als ik de tomtom stekker eruit haal schuift die plug als het ware een kleeeeiiin beetje mee. Ik kan nu m'n nagel onder de rand zetten... zou ik die plug met een beetje geweld recht naar boven eruit kunnen trekken? of sloop ik dan de boel? geloof dat ik anders wellicht de downtubes moet loshalen aangezien deze "op" die middenconsole rusten..
als ik die plug er in z'n geheel uit kan trekken, wat kan er dan fout gaan? los stekkertje is wel te overzien lijkt me.. niet?
Sigarettenaanstekerplug kapot
- Berry M
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Corrigeer me als ik het verkeerd in m'n hoofd heb, maar de console kan toch met de downtubes in positie nog steeds naar boven worden bewogen? Ik heb de downtubes in ieder geval niet verwijderd toen ik bezig was om daar een plekje voor de kabel van een USB-stick te vinden. Helaas bleek de interface niet met m'n radio te werken, dus heb ik alles toen voor niets los gehad, maar dat is niet echt van belang in dit topic.Shag schreef:geloof dat ik anders wellicht de downtubes moet loshalen aangezien deze "op" die middenconsole rusten.

- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
maar weet dus niet hoe dat aan de onderkant zit.. kan iemand dit verhelderen?
hmm, durf ik niet te zeggen... dan zouden er in die middenconsole 2 gaten zitten onder de downtubes zodat je deze er over heen kunt schuiven?? Ik heb toen de downtubes laten inbouwen (call me stupid) door zo'n car entertainment bedrijfje die ook carkits e.d. inbouwen in nieuwe wagens... heeft me 15 euro gekostBerry M schreef:Corrigeer me als ik het verkeerd in m'n hoofd heb, maar de console kan toch met de downtubes in positie nog steeds naar boven worden bewogen? Ik heb de downtubes in ieder geval niet verwijderd toen ik bezig was om daar een plekje voor de kabel van een USB-stick te vinden. Helaas bleek de interface niet met m'n radio te werken, dus heb ik alles toen voor niets los gehad, maar dat is niet echt van belang in dit topic.Shag schreef:geloof dat ik anders wellicht de downtubes moet loshalen aangezien deze "op" die middenconsole rusten.

- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
auto bij de dealer (voor dikke mods) en laat ze gelijk kijken naar dat lampje. Ze kunnen in het systeem niet precies zien of er uberhaupt een lampje zit ja of nee. Viel me ook op dat zelfs de countryman geen verlichte aanstekerring heeft...
Dus lijkt erop alsof mini random lampjes heeft gemonteerd in de diverse modellen.. ben benieuwd, morgen weet ik meer!

- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het grote lampjes mysterie is ontrafeld, bij mijn mini (10/2002) zit daar gewoon geen verlichte aanstekerring. Denk dat dit dus bij de facelift (2004) wel standaard is aangezien ik al diverse R53's met verlichting heb gezien.
Binnenkort laat ik dan ook zo'n nieuwere unit inbouwen, kost nog geen paar tientjes als ik het goed heb. Viel me op dat de countryman ook geen verlichte ring heeft. pure willekeur zo lijkt het wel..
Binnenkort laat ik dan ook zo'n nieuwere unit inbouwen, kost nog geen paar tientjes als ik het goed heb. Viel me op dat de countryman ook geen verlichte ring heeft. pure willekeur zo lijkt het wel..
- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
thanks! daar zit ik ook aan te denken, gelet op realoem zouden ze - als ik het goed zie - standaard een lampje hebben, maar deze zou weleens zo fragiel kunnen zijn dat ie bij de meeste niet (meer) werkt.. wellicht is er iemand die weet dat ie het ooit deed, maar nu niet meer?J00st schreef:Bij mij (R53 2005) brand die niet maar ik heb heb hier ergens een keer voorbij zien komen dat het lampje ook erg snel kapot gaat.
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
ik rijd al tig jaar Mini maar kan me niet herinneren dat ik daar ooit een lamp heb zien branden. En ik gebruik die 12V zeer vaak (voor navigatie, voor telefoonoplader of voor Ipod oplader)
Ook niet in leenmini's of in mijn vorige mini.
Ook niet in leenmini's of in mijn vorige mini.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ok, aangezien ik nu de boel open heb liggen (nieuwe radio) hier ook maar eens gekeken..wat blijkt: alleen deel 1 zit er bij mij in..
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=61&fg=35
..deel 2,5 en 6 dus niet
volgens amerikaanse fora hebben alleen de 1st gen een verlichte aanstekerring, later zou dit om de kosten te drukken geschrapt zijn. Beetje karig als je het mij vraagt, maargoed. Heb vandaag deel 2,5 en 6 besteld, verwacht deze dan ook EINDELIJK volgende week ergens werkend te hebben
..deel 2,5 en 6 dus niet

volgens amerikaanse fora hebben alleen de 1st gen een verlichte aanstekerring, later zou dit om de kosten te drukken geschrapt zijn. Beetje karig als je het mij vraagt, maargoed. Heb vandaag deel 2,5 en 6 besteld, verwacht deze dan ook EINDELIJK volgende week ergens werkend te hebben

- J00st
- 4 op een rij!
Bericht
Is het nog gelukt het lampje werkend te krijgen?Shag schreef:Ok, aangezien ik nu de boel open heb liggen (nieuwe radio) hier ook maar eens gekeken..wat blijkt: alleen deel 1 zit er bij mij in..
..deel 2,5 en 6 dus niet![]()
- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
Yes!J00st schreef:Is het nog gelukt het lampje werkend te krijgen?Shag schreef:Ok, aangezien ik nu de boel open heb liggen (nieuwe radio) hier ook maar eens gekeken..wat blijkt: alleen deel 1 zit er bij mij in..
..deel 2,5 en 6 dus niet![]()

- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
middenconsole los moet je ff een tikkie omhoog wippen om te zien wat je er nu hebt, dit kan door het loshalen van je downtubes (2x 2 schroeven) en de 2 schroefjes onderin je bekerhouder. Er zit ook nog een schroefje (of 2, weet ik ff niet meer) onder je paneeltje voor de stoelverwarming/spiegels stellen. Deze wip je er gewoon uit. Het is zelfs mij gelukt, dus....... 

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors