En als ik erin pas pas jij er zeker in!

Jannie begint je een pain in the ass te vinden.mini cabrio schreef:Hebben Thomas en ik het toch goed gezienpeter schreef:Klopt! Zo moest ff naar de Kappersservice. Het blijft tenslotte een kapperauto zo'n MINI hahahahahaha.mini cabrio schreef:die zwart lederen JCW dashbord panelen erin... die zijn zoooo duur dik
Verder..... zo laten, en vooral door gaan met genieten ervan!!![]()
Kan t trouwens zijn dat ik the heks vandaag in Heemstede heb zien rijden?? (voor langs V Poelgeest)??
JCW dash heb ik wel over nagedacht maar ik vind het antraciete dashboard wat ik erin heb gezet ook al dik icm met het chroom interieur.we waren ff bij de coupe wezen kijken, toen ik vanuit de showroom wat diks voorbij zag rijden, ben daarna nog die kant op gereden, maar kon em niet meer vinden
haha
Je heb wel gelijk, dat antaciete dash is ook wel erg mooi zo
Andere scoop heb ik ook al over zitten nadenken... Orciari's spreken me niet aan.Fred schreef:Dikkere scoop erop en orciari's.
Mss moet je gewoon es een nieuwe look doen ofzo? Kan best eenvoudig met folie gebeuren. Bv spiegelkappen, grill en koplampringen zwart wrappen. Maar ik vind het chroom best passen bij jouw mini en als je wat chroom zou willen wegdoen moet alles zwart imo.
Zwarte wielen zou ik ook super vinden onder de jouwe. R113 zwart/gepoliert, maar dat gaat em denk ik niet worden voor jou. Die r95 met een laagje zwart zouden ook super staan.
Zo laten, of een ander cilinderkoppie met wat betere flow en grotere kleppenpeter schreef:Oke peeps,
Eigenlijk wil wel weer wat modden aan onze cabbie maar ik weet niet wat!!!!![]()
![]()
![]()
Wie weet er nog een leuke mod (kleine mag ook) die onze cabbie nog weer mooier/sneller/dikker maakt?
Kom maar door met de suggesties!![]()
groet,
Peter
Can I say yes to that?!werner schreef:Zo laten, of een ander cilinderkoppie met wat betere flow en grotere kleppenpeter schreef:Oke peeps,
Eigenlijk wil wel weer wat modden aan onze cabbie maar ik weet niet wat!!!!![]()
![]()
![]()
Wie weet er nog een leuke mod (kleine mag ook) die onze cabbie nog weer mooier/sneller/dikker maakt?
Kom maar door met de suggesties!![]()
groet,
Peter
Onze sponsors