Op uitnodiging van MINI Nederland mochten wij vandaag met de MINI E rijden.
10 leden van de NewMINIclub en 7 leden van de MMC.
Rond 16.00 uur stond Woosh bij mij voor de deur met Franklyn op de achterbank.
Snel ingestapt en opweg naar Rijswijk.
Onderweg na wat miscommunicatie Maarten nog gevonden en met 2 MINI's verder.
Bij het hoofdkantoor van MINI in Rijswijk aangekomen stonden er al 5 MINI's E start klaar. Maar dat niet alleen.
Er stonden ook een Countryman Cooper S all4 en een SD all4, Coupe cooper S en JCW, en een Cooper S JCW hatch.
Met al deze MINI's mocht je rijden. En daar werd gretig gebruik van gemaakt.
Wat een top ontvangst.
Eerst even een beetje rondkijken in de showroom met een lekker bakkie koffie.
(met allemaal lekkere dingen)
Waarna het tijd werd voor een kleine uitleg en een leuke MINI film (MINI door de jaren heen)
Tussen het rijden door weer even allemaal terug naar het hoofdkantoor.
Hier stond alweer van alles klaar.
Heerlijke soep met broodjes. Het ontbrak ons aan niets.
Aan het eind van de avond nog even napraten bij het genot van een glaasje fris. Waarna we weer naar huis moesten.
Maar niet zonder goodybag.
Iedereen heel hartelijk bedankt voor alles. Dit is echt voor herhaling vatbaar.
Maar waar het allemaal om te doen was de MINI E.
Wat een hoge fun waarde heeft deze MINI.
De heren uit het gezeldschap kunnen vast wel wat technische gegevens ophoesten.
Maar aan trekkracht absoluut geen gebrek. Aan remkracht trouwens ook niet. Deze MINI staat bijzonder snel stil.
Wij hebben ook best wat foto's gemaakt die ik staks zal posten.
Afterparty MINI E dag 18-10-2011 filmpje pag.3
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Afterparty MINI E dag 18-10-2011 filmpje pag.3
Laatst gewijzigd door Kees en Annet op 21 okt 2011, 23:04, 2 keer totaal gewijzigd.

- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Was fantastisch
!!! Het was een heel gezellige namiddag en avond
Ontvangst was uitstekend, (uiteraard ook de catering
!) Begonnen met een bak koffie, een korte film en vervolgens rijden!
Als eerste in de MINI Coupe JCW gereden. Ondanks het feit da tik zelf een JCW heb vond ik toch erg gaaf om in de Coupe te rijden.
Alvorens in de MINI E te stappen, eerst heerlijke broodjes en soep gegeten. Was een fantastische ervaring, rijdt ontzettend leuk en heeft verbazingwekkend veel trekkracht. qua gelui lijkt het alsof je in de metro zit. Het rijden is echt absoluut fun! Tot slot ook nog in de Countryman SD gereden. Jammer dat het een automaat was, maar vond het voor een diesel toch sportief rijden.
voor MINI Nederland. Het was goed verzorgd en er stonden hele gave MINI's om mee te rijden.
Dit mogen ze wat mij betreft gerust vaker doen
!

Ontvangst was uitstekend, (uiteraard ook de catering

Als eerste in de MINI Coupe JCW gereden. Ondanks het feit da tik zelf een JCW heb vond ik toch erg gaaf om in de Coupe te rijden.
Alvorens in de MINI E te stappen, eerst heerlijke broodjes en soep gegeten. Was een fantastische ervaring, rijdt ontzettend leuk en heeft verbazingwekkend veel trekkracht. qua gelui lijkt het alsof je in de metro zit. Het rijden is echt absoluut fun! Tot slot ook nog in de Countryman SD gereden. Jammer dat het een automaat was, maar vond het voor een diesel toch sportief rijden.

Dit mogen ze wat mij betreft gerust vaker doen

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Ik ben inmiddels ook weer thuis, na een tussenstop in Nootdorp...
Idd erg leuke ontvangst, lekkere koffie met chocolaatje erbij en daarna rijden...
Eerst een stuk in de Countryman S automaat...wilde graag eens in een CM rijden, omdat het een van de potentiele opvolgers van de huidige Mini zou kunnen zijn...
Viel mij helaas erg tegen...zeker icm de automaat gewoonweg te traag (iig qua beleving) Automaat past eigenlijk niet bij het karakter van de auto. Misschien is een roerstok beter qua beleving, maar na deze rit ben ik stiekem een beetje teleurgesteld...
Daarna de Mini E...gaaf ding man!!
Eigenlijk een golfkarretje on steroids...bakken koppel en geruisloos...echt cool!
Wel jammer dat er 0 opties op dat ding zaten, maar goed...dat is niet het idee erachter...
Uiteindelijk nog een stuk gereden in de Coupe S (dank je wel Annet
)
Deze kar komt weer lekker in de buurt van een R53...laag, donker (zeker met zwarte hemel) redelijk strak geveerd en lekker veel power...deze zie ik wel zitten
Zicht naar achteren is bagger, zeker met de vleugel omhoog...en die wil je altijd omhoog, want staat gaaf
Beetje jammer dat als je hem handmatig omhoog zet en de auto na bereiken van de 80 er daarna weer onderzakt, de vleugel vanzelf weer omlaag gaat..
Als laatste nog een leuke goodie bag gehad en daarna mn S Spokes opgehaald..
Geslaagde avond dus! Mini NL, Berthil en Kees en Annet bedankt voor de leuke avond..
Ow en Annet...Laat je me weten als je met " die andere" gaat proefrijden?
Idd erg leuke ontvangst, lekkere koffie met chocolaatje erbij en daarna rijden...
Eerst een stuk in de Countryman S automaat...wilde graag eens in een CM rijden, omdat het een van de potentiele opvolgers van de huidige Mini zou kunnen zijn...
Viel mij helaas erg tegen...zeker icm de automaat gewoonweg te traag (iig qua beleving) Automaat past eigenlijk niet bij het karakter van de auto. Misschien is een roerstok beter qua beleving, maar na deze rit ben ik stiekem een beetje teleurgesteld...
Daarna de Mini E...gaaf ding man!!

Eigenlijk een golfkarretje on steroids...bakken koppel en geruisloos...echt cool!
Wel jammer dat er 0 opties op dat ding zaten, maar goed...dat is niet het idee erachter...
Uiteindelijk nog een stuk gereden in de Coupe S (dank je wel Annet

Deze kar komt weer lekker in de buurt van een R53...laag, donker (zeker met zwarte hemel) redelijk strak geveerd en lekker veel power...deze zie ik wel zitten

Zicht naar achteren is bagger, zeker met de vleugel omhoog...en die wil je altijd omhoog, want staat gaaf

Beetje jammer dat als je hem handmatig omhoog zet en de auto na bereiken van de 80 er daarna weer onderzakt, de vleugel vanzelf weer omlaag gaat..
Als laatste nog een leuke goodie bag gehad en daarna mn S Spokes opgehaald..
Geslaagde avond dus! Mini NL, Berthil en Kees en Annet bedankt voor de leuke avond..
Ow en Annet...Laat je me weten als je met " die andere" gaat proefrijden?

- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
kort filmpje met de iphone (niet zo'n goede kwaliteit)
3 van de 5 MINI E's zijn hier binnen.
3 van de 5 MINI E's zijn hier binnen.

- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Nou Maarten das een goeie vraag.
Het gaat hier niet helemaal naar wens.
Dus denk ik dat we dat we die morgen maar plaatsen.
Maar daar staat tegenover dat we wel een filmpje geplaatst hebben.
@ Peter, zodra Kees zover is laat ik het weten.
Het gaat hier niet helemaal naar wens.

Dus denk ik dat we dat we die morgen maar plaatsen.
Maar daar staat tegenover dat we wel een filmpje geplaatst hebben.
@ Peter, zodra Kees zover is laat ik het weten.

Onze sponsors