Wow heerlijke mod hoor deze staat ook op mijn lijstje (maar met behoud van middendemper).
Heb jij misschien ook het onderdeel nummer van de factory jcw backbox?
Ik begreep dat je ook een factory-JCW chassisnummer nodig zou hebben met bestellen, was dit bij jou ook zo?
@ralph: Het bestelnummer heb ik even niet bij de hand, maar je hebt geen chassisnummer nodig om deze te bestellen.
@fred: Ik zou niet anders weten om eenvoudig op dit geluidsresultaat te komen. Voor de kosten en moeite kan je het altijd proberen, je middendemper kan je makkelijk weer met klemmen terug plaatsen.
Om zulk geknetter te krijgen moet die middendemper echt wieberen, helaas zal je dan wel een flinke 'drone' krijgen. Dat is logisch zonder die middendemper helaas..
Klinkt heerlijk trouwens Ossie!!
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
@mushrob - je bedoelt in zijn oude opzet. ik persoonlijk vondt het erg irritant. maar ik had hetzelfde gedreun in frankrijk/spanje op vakantie wanneer het beestje behoorlijk moest werken on de bergjes op te komen dan had ik hetzelfde gedreun in de wagen. maar ik vindt in de nieuwe opzet bij olaf een stuk minder. ja hij maakt herrie, maar gaat niet door merg en been.
Maar ossie supr werk weer. En voor ieder wat wils. misschien met de andere denper is het misschien wel minder. het klinkt in ieder geval super...
Voor mij persoonlijk knettert het net wat teveel, zou je bv kunnen de helft van die demper eraf kunnen zagen? Of vervangen door een andere demper ofzo?
Ik heb geen haast, weet ook nog niets meer van coen. Het worden ofwel uitlaatsierstukken en mss doe ik dan wat aan die demper ofwel wordt het die bastuck.
qua sound zit het imo zoiezo al goed bij een mcs clubman...