BMW 135i met 450pk en 600Nm

Laat hier je (andere) niet MINI trots zien.
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 aug 2011, 17:04

Je bent lekker bezig Marc! Ik vind het erg leuk om te lezen wat voor mods je nu weer bedacht hebt voor je Bmw :D
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 sep 2011, 21:03

Afbeelding

Vandaag ff een nieuwe uitlaat gemonteerd bij BMW Amsterdam... Het was een flinke klus, maar uiteindelijk er helemaal ondergekregen. Volledig verhaal vind je hieronder.

http://www.gtspirit.com/gtspirit-garage ... r-edition/

MR
GeoBem007
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 sep 2011, 16:40

Weer leuk stukje!

Doe je goed ;)
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 sep 2011, 01:29

Zo een paar nieuwe wieltjes gemonteerd. Ze lopen achter wat aan als ik hard over een hobbel rijdt en als ik wat deining heb op de achteras na wat onevenheden in de weg, maar dat gaan we oplossen met een onderstel van Bilstein en desnoods wielkasten rollen ;)

Breyton GTS Matt black 19 inch met Hankook S1 Evo banden... Mooie foto's volgen nog :)

http://yfrog.com/kk1xytdj

http://yfrog.com/ke3xkooj
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 sep 2011, 12:06

Strakke wielen Marc!
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 okt 2011, 17:57

Kleine update van mijn wagen...

Momenteel staat mijn auto bij BMW Amsterdam en ligt me blok totaal in stukken... Turbos maakte bijgeluid en nu moeten ze helemaal vervangen worden, alleen ze zijn al 4.5 dag bezig en het schiet maar niet op. Volgens mij hebben ze vandaag zelfs helemaal niks gedaan aan de auto. Het is al het zoveelste ding wat ik onder garantie moet laten vervangen.

Verder heb ik wielen vervangen, het standaard onderstel laten aanpassen hier en daar zodat alles niet meer aanloopt ;) We zijn er bijna nog wat kleine aanpassingen en ik ben er. Dan alleen nog een Bilstein B16 onderstel. Strut brace zit er ook al op.

Probleem is nu dat ik een slagroommixer rijdt in de vorm van 120i coupe op winterbanden met dit weer... Echt die zijn op aan t einde van de week. Ik moet namelijk nog zeker een week in t ellendige hok rijden. Da noemen ze dan gelijkwaardig vervangend vervoer... Qua vorm dan ja...

MR
Ralph-cooper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 okt 2011, 18:07

Heel zuur allemaal, las het al op FB.
Jammer dat ze zo slecht meewerken bij de dealer, snap niet dat ze dat willen riskeren bij iemand die in de auto journalistiek zit....... :s

Wat voor geluid maakte de turbo's?
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 okt 2011, 18:11

Rammelend geluid...

Ik ben zo ontiechelijk pissig... Ik wil gewoon mijn auto terug en gemaakt nog wel! 4.5 dag en ze hebben geen idee hoe het ervoor staat. En daar komen nog wat andere dingen bij...

MR
GreyCooperS
Forum Junky

21 okt 2011, 18:12

Welkom in de wereld van BMW...

..wil je goede techniek en service...lexus kopen :lol:

Overigens wel K van je auto...blijft toch je kindje...succes met de afhandeling en het wachten
AfbeeldingAfbeelding

2008 | R56 Cooper S | Chili Red

Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go

2002 | e39 540i Touring | Messing Metallic

2000 | e53 X5 4.4i | Tiag
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 okt 2011, 18:19

wachten is echt verschrikkelijk, al helemaal als ze er niet eens mee bezig zijn.. succes, hopen dat 't toch een beetje mee zal zitten voor zover dat nog kan !!
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 okt 2011, 18:33

Ik ben klaar met die toko... deze week hebben ze aangetoond volslagen incapabel te zijn... Op alle fronten gefaald... Ik ben goed in staat ze opdracht te geven alles weer in elkaar te zetten en de wagen ergens anders te laten fixen. Idioten...

MR
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 okt 2011, 19:08

Why am i not suprised.... Volgende keer ff naar Van Poelgeest rijden. Durf bijna te garanderen dat het je daar een stuk beter zal bevallen.

Ik snap alleen het VV verhaal niet helemaal. Ze kunnen moeilijk van ieder model en iedere motorisering een huur/leenauto hebben staan. Een 120i klinkt prima.
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 okt 2011, 19:39

Eerst zeggen nee max drie dagen is ie gemaakt... Ik zo mooi dan geef me maar een 1M mee, verkoper zegt gaan we regelen... Kan da eens voelen en misschien een met de kop eraf kopen.

Dus men beloofd een 1M, blijkt deze verkoper te hebben staan liegen en dan later glashard in me face me belachelijk lopen te maken. Krijg je dat 120 hok mee, smerig van binnen, ingeparkeerd in een ondergrondse garage...

En dan roepen ze dus na vier dagen ja onderdelen komen eraan... zal wel nie meer lukken voor t weekend... ik zo ja en ik kan de wagen niet ophalen volgende week... dus ik rij anderhalve week rond in een smerig flut* hok, terwijl jullie je werk niet uitvoeren en mijn BMW niet goed analyseren en niet repareren ... komt nog bij dat elke verkoper daar zich gedraagt alsof ze koning zijn terwijl die eer toebedeeld is aan de klant...

Het zijn een stelletje randdebielen bij elkaar.

1. Ze hebben een totaal verkeerde analyse gedaan van het probleem
2. Ze hebben beloftes gedaan die men niet kan komen
3. Ze hebben tussen het beloven en de uiteindelijke wissel van de auto's (1 week) nooit gebeld om te zeggen dat het wel of niet doorging met die 1M
4. En nadat ik het heb gehoord heeft de betreffende verkoper niet het lef gehad om even zijn excuses aan te bieden
5. Uiteindelijk ben ik naar een manager gestapt en die heeft nu al 24 uur de tijd nodig om het intern te bespreken en het met mij terug te koppelen...

Het zijn een stel volslagen idioten bij elkaar daar... Het is een structueel probleem binnen bepaalde BMW dealers. Het aantal verhalen dat ik, mijn vader, mijn broertje en Des hebben meegemaakt over de afgelopen jaren bij BMW dealers is ronduit bespottelijk en arrogantie voor de klant. Met als toppunt het fysiek terugzoeken van een oude navigatie CD van een BMW 5-Series in een vuilniscontainer door de wasjongen van een dealership in Brabant, omdat men "heel toevallig" zonder toestemming van mijn vader de navigatie CD ala 250 euro had "geupgrade". Dit stond uiteindelijk op de bon en mijn pa zag t toevallig...

@Peter, ik rij een 135i en ben automotive journalist... die stuur je niet op pad in een oud 120i hok... die geef je of een nieuwe 1-serie mee of een 1M... want misschien levert je dat nog onbedoelde exposure op en een verhaaltje ;) PR slimmigheid is iets wat je moet hebben en blijkbaar hebben ze bij BMW niet helemaal begrepen hoe je je klanten met een stukje bereik te vriend houdt...

MR
robbert-1
Mod virus alert!
Mod virus alert!

21 okt 2011, 20:52

Dat je niet tevreden bent over het feit dat de auto nog niet gemaakt is volkomen begrijpelijk.
Ook kan ik me goed voorstellen dat je het helemaal hebt gehad met arrogante verkopers.. daar lopen er bij BMW veel te veel van rond!
Maar dat je niet tevreden bent met een 120? Lijkt me een zeer nette compensatie auto, niks mis mee! Sorry, maar ik vind het enigszins arrogant klinken dat je daar boos over bent..
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 okt 2011, 21:07

Niet als je iets anders belooft krijgt, liegt en al een week aan me auto loopt te kloten... Ik wens graag in mijn eigen auto te rijden en niet in deze... Het is niet zo zeer de auto het is gehele wijze waarop men je een leenauto aan je overhandigt en geeft... Ik heb al eerder in da ding gereden voor enkele dagen en toen had ik er geen moeite mee omdat ik wist wanneer me eigen auto terugkwam, maar nu gaan ze te ver. Het komt zo over van, u doet het er maar mee en ziet vanzelf wel wanneer uw auto klaar is! En dat pik ik niet! Zeker niet als ik tig afspraken met me eigen wagen heb staan en me volledige agenda moet omgooien omdat een stel idioten niet simpelweg kunnen communiceren en reparaties op tijd kunnen doorvoeren...

Mijn wagen gaat daar nooit meer heen!

MR

Terug naar “Bevriende rides, je andere ride”