De nieuwe ... van Géraldine en Ivo - Check pag. 65!

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
speedy
NMC Legend
NMC Legend

23 okt 2011, 09:25

Mooie aankomende mod 8)
Jammer dat die er zondag nog niet op zit :(
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 okt 2011, 15:28

Ze kunnen hem toch ook door de weeks wel spuiten?? Zodat ie alsnog zaterdag klaar is om gemonteerd te worden? :wink:
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 okt 2011, 15:37

knap waardeloos dit van Maaral, maar ik heb ook niet bepaald een goede ervaring met hun. Ik kom iig nooooit meer bij Maaral.

Jammer ook van de spoiler, maar dat gaat vast wel goed komen.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 okt 2011, 16:02

Sven schreef:Ze kunnen hem toch ook door de weeks wel spuiten?? Zodat ie alsnog zaterdag klaar is om gemonteerd te worden? :wink:
Jep, dat kan zeker, maar ik kreeg een mail van de aanbieder van de spoiler dat het hem pas woensdagmiddag gaat lukken om 'm op te sturen. Ik denk dus dat ik het niet ga redden voor zondag helaas... :( Verder heb ik doordeweeks meestal ook geen tijd om langs een spuiter te gaan.

Bij gebrek aan mods heb ik net dus maar even een paar plaatjes van de Checkmate gemaakt (die tot nu toe slechts één mod heeft ondergaan, namelijk een korte antenne):

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Binnenkort, als mijn spoiler gemonteerd is, maar eens een keer wat mooie plaatjes van de twee MINI's samen maken. 8)
Afbeelding
HK
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 okt 2011, 17:27

Altijd leuk om met een ander, haar auto over een zandpad te scheuren. :mrgreen:
Onder het mom van,..................... ik maak een fotosessie voor de NewMINIclub. >)
Even lekker slecht wezen
Maar het zijn wel mooie foto's geworden. 8)

Groeten ,
Uit Emmeloord.
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 okt 2011, 20:46

Precies Harry, met m'n eigen auto zou ik zoiets natuurlijk nooit doen. :lol:

:ralley
Afbeelding
parklaneworks
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

23 okt 2011, 20:58

Altijd vervelend zulk gedoe met een dealer, klantvriendelijkheid is kennelijk erg moeilijk. Onbegrijpelijk :s !

Gave off road foto's 8) van een hele mooie Checkmate 8) !
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 okt 2011, 12:50

Mooie foto's Ivo! :D
Clubhouse
Garlic Chef

24 okt 2011, 12:54

Checkmate gaat groen!! :P

Mooie foto's.
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

31 okt 2011, 01:26

Was een gezellige dag vandaag! 8) :lol:
MINI stond er strak bij en je plannetjes maken hem straks al maar mooier! 8)

Volgende week rally Hengelo? :wink:
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

31 okt 2011, 12:36

Thanks, Sven! :icon_top: Ik heb me ook uitstekend vermaakt gisteren, leuk dat je erbij was! Ik heb al aan heel wat ritten meegedaan met de BRG, maar gisteren voor het eerst echt met m'n eigen MINI. 8) Heerlijk gereden gisteren, het blijft genieten elke rit! :rijden

Jullie MINI blijft ook een plaatje, zeker als ie zo strak gepoetst is. :zon Ik moet nog even kijken of ik naar de rally in Hengelo kan, moet zaterdag en zondag werken. :? Als ik ga laat ik het je wel weten.
Afbeelding
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

31 okt 2011, 13:38

Toch nog een klein modje op de Checkmate :)

Afbeelding

De houder van Maaral heb ik meteen in de prullenbak gemikt. >) Voor die beunhazen gaan we geen reclame meer maken. :s
Afbeelding
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 nov 2011, 02:38

Is prima! :D

Goede mod, staat ook veel beter! :wink: :lol:
biermagnaat
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 nov 2011, 16:21

Wat slecht van Maaral! Niet normaal waarom hebben jullie niet aangegeven dat je naar Smudde zou gaan en hun de rekening op zou sturen? Dat had ik gedaan beetje voor jan L"L heen en weer rijden was aan mij niet besteed.

Gefeliciteerd met je auto en je afstuderen Ivo!
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 nov 2011, 16:47

Thanks, Tom! :icon_top:

Tja, dat Maaral... Mijn moeder had ook al gezegd dat we de auto wel naar Oolbekkink in Zwolle zouden brengen en dat Maaral het dan maar met hen moet regelen (het zijn immers allemaal fouten van Maaral), maar daar wilden ze niet aan meewerken. Ik was er zelf helaas niet bij toen de MINI twee weken geleden naar Alkmaar ging voor die beurt en toen bleek dat ie binnenkort nog een keer moet. Anders had ik gewoon de MINI daar laten staan totdat alles 100% voor elkaar was en was ik gewoon met de leen-BMW naar huis gegaan (dan hadden ze maar iemand moeten sturen om de auto's later weer om te wisselen). Mijn moeder heeft er op dat moment niet aan gedacht om dat zo aan te pakken, maar daar baalt ze nu ook wel van. Bovendien heb ik meteen bij thuiskomst na de aflevering voor een eurootje of 50 aan olie in die auto moeten gooien omdat er veel te weinig in zat. :s Ook dat hebben we nog steeds niet terug gekregen ('Nee mevrouw, de werkplaats is nu al dicht. Dat krijgt u de volgende keer wel.') Hoe moeilijk is het om even twee liter olie uit de schappen te pakken? :roll:

Mijn moeder is op zich heel blij met de Checkmate en het is echt een heerlijke auto, maar door dit gezeik is de lol van een 'nieuwe' auto er wel aardig vanaf. Ik krijg toch ook de indruk dat de vorige eigenaar behoorlijk slordig is geweest (hoedenplank weg, instructieboekje weg, onderhoudsboekje weg...). Volgende keer dan maar nog alerter zijn bij aankoop van een andere auto, ook al is het bij een officiële merkdealer. Ik hoop dat over twee weken alles dan wel echt opgelost is, anders moeten we maar eens contact opnemen met MINI Nederland over de gang van zaken.
Afbeelding

Terug naar “Show your ride”