Goede tip Marcel! Ik heb alleen nog een topic (minipech) waarin uiteindelijk mijn gehele motor vervangen blijkt te moeten worden... Misschien moet ik bovenstaande daar doen. Maar dan moet ik dit topic herkauwen? Of zou er een slim trucje zijn om dit topic te plakken onder het minipech topic van mij?Marcel Always Open schreef:Gilles als ik een suggestie mag doen: Als je nu gewoon aan Berthil of Benno verzoekt om dit hele topic te verplaatsen naar SYR, en de titel zelf aanpast naar "Show your ride - Chill-es" of iets dergelijk, dan ben je in een keer klaar.chill-es schreef:Mbt een SYR: is er ook een mogelijkheid om bepaalde topics over te zetten daarin? Of moet ik alles van A-Z herkauwen?
AST schroefset gemonteerd, jury gevraagd
- Chill-es
- Volledig MINI minded!
Bericht
- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
"Hoi Berthil,
Zou je aub dit topic, samen met mijn topic "minipech" willen samenvoegen tot 1 nieuw topic in de SYR sectie?
Alvast heel erg bedankt voor je moeite!
Groetjes Chill-es"
Alleen ff zelf copy / paste in je pm aan B
Zou je aub dit topic, samen met mijn topic "minipech" willen samenvoegen tot 1 nieuw topic in de SYR sectie?
Alvast heel erg bedankt voor je moeite!
Groetjes Chill-es"
Alleen ff zelf copy / paste in je pm aan B

- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hoi Peter,
Je moet het Gilles niet te MAKKELIJK maken hoor
Je moet het Gilles niet te MAKKELIJK maken hoor

Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
- GreyCooperS
- Forum Junky
- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Morgen naar Beek?
Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
- Chill-es
- Volledig MINI minded!
Bericht
Yep! Foutmeldingen uitkezen en herstellen middels Software update (extra powerrrrrr). Als dat niet lukt: klopsensor vervangen. Monteren RVS remleidingen. Afstellen schroefset, uitlijnen en uitwegen. Remschijven en -blokken stel ik nog even uit. Zit nog 0,8 mm boven minimumgrens dikte remschijven.
Onze sponsors