Ja, die DaveF/K werkt prima hoor

Bij mij staat de begrenzer op 7200rpm. Maakt niet uit hoe hoog ie staat bij mij. Hij moet er gewoon tegenaan al ik ga knallen!Daveke schreef:Het gaat me niet alleen om de paardjes boven de 7000, maar ook om het feit dat een toerenbegrenzer wordt ingesteld op 7500 terwijl de injectoren het mengsel misschien wel op enigszins correcte waarde brengen, maar de verneveling niet meer accuraat is en je daardoor terugvalt. Wil mij wel zeggen dat het beter is om andere injectoren te steken.
Ik merk nu gewoon dat ik helemaal niks terugval op het moment dat de toerengebrenzer er in slaat als ik ga knallen. Eerst merkte je dat hij boven de 6500 toeren gewoon een beetje tammer werd, alsof ie minder hard trok. Dat was ook te zien aan de dip in de curve op dat punt. Momenteel heb ik het idee dat er boven de 7200 nog VEEL meer te halen is, en als de juiste dingen aangepast zijn in de motor, moet het ook geen kwaad kunnen om eens tot die toeren door te trekkenpeter schreef:Bij mij staat de begrenzer op 7200rpm. Maakt niet uit hoe hoog ie staat bij mij. Hij moet er gewoon tegenaan al ik ga knallen!Daveke schreef:Het gaat me niet alleen om de paardjes boven de 7000, maar ook om het feit dat een toerenbegrenzer wordt ingesteld op 7500 terwijl de injectoren het mengsel misschien wel op enigszins correcte waarde brengen, maar de verneveling niet meer accuraat is en je daardoor terugvalt. Wil mij wel zeggen dat het beter is om andere injectoren te steken.
Op de Nurburgring heb ik mezelf continu moeten vertellen om niet boven de 6000rpm te gaan. Anders rij ik 20km achter elkaar in het maximum toerengebied. Hij hoeft niet stuk...
Onze sponsors