Ik bedenk me trouwens net dat zondag de wintertijd in gaat, wat betekent dat we een uurtje langer kunnen slapen (en dat komt me wel prima uit aangezien het zaterdag nog wel eens laat kan gaan worden).

Ah okestefan740 schreef:Nee hoor maar ik heb er familie wonen. Ik ben er zelf niet bij zondag, maar de MINI wel...mini cabrio schreef:je gaat toch niet naar de open dag van de IVA he??stefan740 schreef:Zitten zaterdag al in Driebergen, anders waren van de partij geweest in Venray
peter schreef:Zondag 16 graden en een zonnetje. Dat wordt open rijden!
Wat ben ik blij dat je dat nog even vermeldt zeg!Ivo schreef:Ik bedenk me trouwens net dat zondag de wintertijd in gaat, wat betekent dat we een uurtje langer kunnen slapen (en dat komt me wel prima uit aangezien het zaterdag nog wel eens laat kan gaan worden).
Of sommigen moeten een uur langer werkenIvo schreef:Ik bedenk me trouwens net dat zondag de wintertijd in gaat, wat betekent dat we een uurtje langer kunnen slapen (en dat komt me wel prima uit aangezien het zaterdag nog wel eens laat kan gaan worden).
In de rit zitten geen onverharde wegen, geen zand- en grindwegen of wegen met veel kuilen e.d.Adrenalin Junkie schreef:Twijfel eraan om mee te gaan!
Zitten er in de rit ook (veel) onverharde wegen?
Bijv. zand en grind wegen? Wegen met veel kuilen ed?
Onze sponsors