Bezig...

Done...

En nog 1 van de grill...

Bedankt.Sven schreef:-Aero ondergrille
-Dak zwart
-Wielen zwart
= Compleet andere auto!![]()
Gaat dik worden!
Een stanleymes gaat ook prima !!boy1803 schreef:Grill ligt al in de auto. Heb alleen geen dremelDaveke schreef:Nu ng het onderkant van de grill in de S-bumper dremelen
Dat gaan we dan maar eens proberen. Zit de onderste grill in de lijm gedrukt of moet ik ook weer allemaal flut* moertjes losdraaien?Blue Chaser schreef:Een stanleymes gaat ook prima !!boy1803 schreef:Grill ligt al in de auto. Heb alleen geen dremelDaveke schreef:Nu ng het onderkant van de grill in de S-bumper dremelen
Dat is wel het beste, alleen ik ben zaterdag zelf aan het werk, wellis waar in de showroom, maar als ik mensen moet helpen met zwarte handen gaat het ook niet goed komen haha. Ik laat ze in het voorjaar denk ik coaten dus voor de winter vind ik zwart spuitbusje voldoende. Of ik moet tegen een goede set aanlopen voor weinig. Ik heb al bandjes 205/50/17peter schreef:Kan je de velgen niet beter spuiten als de banden eraf liggen?
Tint en grille zien er goed uit!!
Volgens mij heb ik die mini toen zien staan. Je had volgens mij nog een achterklep over of niet??? Zit inderdaad een donkere hemel in. Grill komt erin, voor de winter wil ik de worst velgen in het zwart, dak wordt ook nog zwart. de GP spoiler vindt ik te veel van het goede op een normale R53. Op de GP staat het super vet door de hele kit natuurlijk.Martiio schreef:Haha grappig, heb ook nog voor deze R53 gekeken... maar kreeg een scheet en drie knikkers terug voor m'n R50 dus werd 'm niet... Veel plezier ermee! Zit donker hemel in als ik het goed heb toch? Staat erg dik!
Onderste grill erin, dikke rims, omlaag, dak zwart, joeymodden en aero! (dat waren mijn plannen iig toen haha) en meedoen aan de GP gb
Onze sponsors