De R56, wie heeft wat??

luigi
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

04 feb 2007, 11:34

MINIJCW schreef:
luigi schreef:ik heb binnekort een mini cooper in astro black , dak ook in astro black en de nieuwe 17 duims spaakvelgen . Nu was mijn vraag of het mogelijk is om in plaats van de chrome grill die ik nu heb een aero grill te plaatsen ? of moet ik daarvoor het volledige aero-pack plaatsen ?

alvast bedankt .
S heeft gewoon een zwarte grille, dus die zal je zo wel kunnen bestellen. Hoef je niet heel het aeropakket te bestellen. Je hebt dan alleen niet de zwarte rand rond de grille.
ja ,maar die S-grill heeft nog een chrome rand , die jcw grill is volledig zwart , maar zou die passen ?
MINIJCW
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 feb 2007, 11:42

De grille bij het aeropakket is anders dan de grille van de S. In het rooster zijn de blokjes groter dan bij de grile van een S.
Als je de sideskirts al niet los kan bestellen zal je de aerogrille ook niet los kunnen bestellen. Enige optie is dan misschien S grille erin, en de chrome rand proberen zwart te spuiten.
Afbeelding

R56 Still fun but easier to live with
Gebo
Mod virus alert!
Mod virus alert!

04 feb 2007, 12:00

Lijkt me toch sterk dat de onderdelen uit het aeropakket niet los te bestellen zijn.... :?
Wat nu als je schade hebt gereden aan een dorpel? ....zou een dealer geen losse sideskirt kunnen bestellen? :s
Denk dat het wel mogelijk is... :wink:
MINIJCW
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 feb 2007, 12:03

Volgens sommige hier niet die alleen de sideskirts willen.
Ik weet het niet, het zit er al gelijk op :mrgreen:
Afbeelding

R56 Still fun but easier to live with
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 feb 2007, 12:06

Gebo schreef:Lijkt me toch sterk dat de onderdelen uit het aeropakket niet los te bestellen zijn.... :?
Wat nu als je schade hebt gereden aan een dorpel? ....zou een dealer geen losse sideskirt kunnen bestellen? :s
Denk dat het wel mogelijk is... :wink:
Ik denk ook wel dat het mogelijk is wanneer je schade hebt gereden. Maar die JCW Aero paketten maken ze alleen als set. Je gaat niet 12 JCW grillen laten maken als er maar 7 volledige paketten zijn, dat geldt natuurlijk net zo voor de skirts.
Ik denk dat het momenteel een beetje met exclusiviteit te maken heeft. Op den duur gaan er inderdaad schadegevallen komen en moeten ze die dingen wel los gaan produceren, momenteel is daar de vraag waarschijnlijk nog te klein voor. Dan word het te duur.
Afbeelding
Gebo
Mod virus alert!
Mod virus alert!

04 feb 2007, 12:21

Sprak van de week nog iemand die wel 2 losse sideskirts voor z'n R56 had besteld, dus wellicht heeft het ook met de bereidwilligheid van de dealer te maken?
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

04 feb 2007, 13:18

Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

04 feb 2007, 13:27

Geen paniek! De skirts zijn 100% los te bestellen :)
turbootje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 feb 2007, 20:56

Maaij schreef:Geen paniek! De skirts zijn 100% los te bestellen :)
Mooi! Die gaan er tzt dus ook wel op!!! :mrgreen:
MINI..what else?! :))
Afbeelding
Naatje
Shopaholic!
Contacteer:

04 feb 2007, 22:00

turbootje schreef:
Nathalie schreef:De mijne ga ik ook volgende week halen, ohhhhhhhh spannend!!!!!!!
Waar blijven je :Foto :Foto laserblue zussie ?!! :wink:
De mijne blijft vooralsnog op levering week 17 staan, maar een paar mooie foto´s van jouw bolide zouden me zeker weer een beetje oppeppen!!!! :mrgreen:
Heee ander zussie!!!!
Ik heb een aantal foto`s op mijn gallery gezet maar ik weet niet hoe ik ze hieronder krijg :cry: Oh, hij is zooooooooooo mooi!!! Echt die kleur, waanzinnig!!!! Maar jeetje wat moet je nog lang wachten!!! Ik ben er zoo blij mee. Ga van de week nog meer foto`s maken en erop zetten, kan je nog meer genieten. Ik hoop dat ie heel snel komt. Ik kom de 18e dus dan kan je hem bewonderen!!!! Suc6 met wachten!!
turbootje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 feb 2007, 22:05

Afbeelding
Mooooooooi!!! Ok..ik kan weer lekker slapen straks!! :mrgreen:
Afbeelding
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 feb 2007, 22:23

@Nathalie:
Net wagentje zeg!! Oh turbootje, ik vind het zo zielig voor je dat je zóóó lang moet wachten.... :( Kan wel :'( voor je!
Afbeelding
turbootje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 feb 2007, 22:26

CooperS-lightningblue schreef:@Nathalie:
Net wagentje zeg!! Oh turbootje, ik vind het zo zielig voor je dat je zóóó lang moet wachten.... :( Kan wel :'( voor je!
Dank je wel, da's lief van je! Ook al baal ik als een stekker, ik ben wel blij dat ik die twee ritten mee kan rijden in een R56. Ook al staat er een ander naam op de spiegelkappen!! :mrgreen:
Afbeelding
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 feb 2007, 23:13

turbootje schreef:
CooperS-lightningblue schreef:@Nathalie:
Dank je wel, da's lief van je! Ook al baal ik als een stekker, ik ben wel blij dat ik die twee ritten mee kan rijden in een R56. Ook al staat er een ander naam op de spiegelkappen!! :mrgreen:
:lachuh Ik ben ook blij dat je mee kan rijden. Liever eigen auto, maar als het een "succes" word gaan we dit zeker nog vervolgen! :mrgreen:
Afbeelding
M-iNdO
Be Mini
Be Mini

04 feb 2007, 23:19

turbootje schreef:Afbeelding
Mooooooooi!!! Ok..ik kan weer lekker slapen straks!! :mrgreen:
Looking good!

Terug naar “MINI-talk”