Controleer het geleverde werk grondig!!!
Ik ben ook al paar keer bij Carflex geweest met de auto van de zaak slecht werk geleverd de laatste 2 keer.
Heel lelij gepoetst allemaar van die slingers in de lak en de tweede keer iets wat leek op afdruk van handpalm.
LUV2XLR8 (Marco)
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Als ze steenslag spuiten moeten ze eigenlijk alle putjes opvullen en weer glad maken, dat zijn normaliter behoorlijk wat arbeidsuren en dat maakt een motorkap overspuiten duur. Dus inderdaad even controleren of men ook netjes alle putjes heeft glad gemaakt.
Ik heb al zoveel putjes dat ik bijna voor de arbeidsuren een nieuwe (carbon) motorkap kan bestellen
Ik heb al zoveel putjes dat ik bijna voor de arbeidsuren een nieuwe (carbon) motorkap kan bestellen

- LUV2XLR8
- Volledig MINI minded!
Bericht
Toch bedankt voor de aandachtspuntjes...
Bij mij wordt de gehele motorkap opnieuw gespoten.Berthil schreef:Als ze steenslag spuiten moeten ze eigenlijk alle putjes opvullen en weer glad maken, dat zijn normaliter behoorlijk wat arbeidsuren en dat maakt een motorkap overspuiten duur. Dus inderdaad even controleren of men ook netjes alle putjes heeft glad gemaakt.
Toch bedankt voor de aandachtspuntjes...
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
- minibandit
- Mod virus alert!
Bericht
netjes...
en ook leuk te zien dat de laser twins nog steeds hun werk mogen doen ... 
'edit'...LOL

'edit'...LOL
Laatst gewijzigd door minibandit op 04 feb 2007, 16:01, 1 keer totaal gewijzigd.
- LUV2XLR8
- Volledig MINI minded!
Bericht
Tuurlijk!!! Alleen nu met dB-killer i.c.m. het standaard luchtfilterminibandit schreef:netjes...en ook leuk te zien dat de laser twins nog steeds hun werk mogen doen ...

- pje en daan
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
zonde alleen dat je er mee door de wasstraat gaat..gewoon ff met de hand..net zo snel en veel beter voor je auto..maar hij blijft mooi..
- LUV2XLR8
- Volledig MINI minded!
Bericht
En dat alles voor slechts 12,50
Deze wasstraat is anders dan alle andere wasstraten. De auto wordt eerst afgespoten met hogedruk, daarna ingezeept en gewassen, velgen krijgen een extra behandeling en daarna gaat de auto nog eens in de hogedrukcabine. Er komen geen lappen of borstels aan te pas.pje en daan schreef:zonde alleen dat je er mee door de wasstraat gaat..gewoon ff met de hand..net zo snel en veel beter voor je auto..maar hij blijft mooi..

- pje en daan
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
vind ht zo zonde van je auto om hem ff vlug door de wasstraat te rijden
nu komt daar bij dat ik het ook leuk vind om (onze) auto's te wassen.
voorals de classic..gaat lekker snel
aha ok..dan is het goed..hihiLUV2XLR8 schreef:Deze wasstraat is anders dan alle andere wasstraten. De auto wordt eerst afgespoten met hogedruk, daarna ingezeept en gewassen, velgen krijgen een extra behandeling en daarna gaat de auto nog eens in de hogedrukcabine. Er komen geen lappen of borstels aan te pas.pje en daan schreef:zonde alleen dat je er mee door de wasstraat gaat..gewoon ff met de hand..net zo snel en veel beter voor je auto..maar hij blijft mooi..![]()
vind ht zo zonde van je auto om hem ff vlug door de wasstraat te rijden
nu komt daar bij dat ik het ook leuk vind om (onze) auto's te wassen.
voorals de classic..gaat lekker snel
Onze sponsors