Heb prijs opgave laten opmaken bij Jobraay en Spenkie voor spuiten van het aero pakket. Wil nu zsm pakket er op hebben. Twijfel alleen nog of ik dak wit moet laten spuiten.
Ps nog maar 951 Posts
Mini
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
weet je zeker dat je je kit niet laat wrappen????
oke sorry, back on topic...
Lekker bezig man, die aero zal echt een dikke verbetering worden!!

Lekker bezig man, die aero zal echt een dikke verbetering worden!!

- GreyCooperS
- Forum Junky
- heggeschaar
- Nieuwsgierig
Bericht
Zal er even over denken of ik hem verkoop of misschien beter weggeven .... NOT !!!!
Gewoon marktplaat in de gaten houden. Kan je zo voor een leuke prijs een Aero pakket kopen
Kijk dat waardeer ik zo op dit forum. Een eerlijk antwoord.Shag schreef:aero gaat echt moeilijk lelijk staan, beter verkoop je de hele handel gewoon aan mij, zal ik er goed voor zorgen !!

Gewoon marktplaat in de gaten houden. Kan je zo voor een leuke prijs een Aero pakket kopen

- heggeschaar
- Nieuwsgierig
Bericht
Zaterdag avond moest ik even wat ophalen bij mijn ouders. Een ritje van 2 km van mijn huis naar mijn ouders. Nadat ik 10 minuten bij mijn ouders was geweest en terug liep naar de Mini rook ik een brandlucht in de buurt. Aangekomen bij mijn Mini hing er een rookwalm. Ik dacht nog bij mijzelf wat gooien ze hier in die open haard. Toen ik bij de Mini kwam en de deur wou openen werkte de centrale deurvergrendeling niet. Toen ik de deur opende met de sleutel snapte ik waarom, een rookwolk kwam mij tegemoet.
Toen ik naar de motorkap keek zag ik de rook onder de motorkap. Deze heb ik snel geopend en de accu ontkoppeld. Ik kon niet zien waar de rook vandaan kwam wel zag ik dat er roet aanslag was onder de motorkap en stonk het gigantische naar kunstof.
Ik kwam er niet achter wat er gebrand had. Dus had ik de collega's gebeld van de brandweer om even langs te komen met warmtebeeld camera.
Toen zij terplaatsen waren ,zijn we 30 min bezig geweest de oorzaak te vinden met behulp van de warmtebeeld camera. Maar niks kunnen vinden. Wel bleef het stinken naar kunstof.
Vervolgen zijn zij terug naar de kazerne gegaan en heb ik op heden de oorzaak niet gevonden. Wel weet ik dat de Mini het niet doet.
Toen ik naar de motorkap keek zag ik de rook onder de motorkap. Deze heb ik snel geopend en de accu ontkoppeld. Ik kon niet zien waar de rook vandaan kwam wel zag ik dat er roet aanslag was onder de motorkap en stonk het gigantische naar kunstof.
Ik kwam er niet achter wat er gebrand had. Dus had ik de collega's gebeld van de brandweer om even langs te komen met warmtebeeld camera.
Toen zij terplaatsen waren ,zijn we 30 min bezig geweest de oorzaak te vinden met behulp van de warmtebeeld camera. Maar niks kunnen vinden. Wel bleef het stinken naar kunstof.
Vervolgen zijn zij terug naar de kazerne gegaan en heb ik op heden de oorzaak niet gevonden. Wel weet ik dat de Mini het niet doet.
Laatst gewijzigd door heggeschaar op 30 okt 2011, 10:50, 1 keer totaal gewijzigd.
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Da's flink balen zeg, gelukkig was je er op tijd bij! Wel raar dat je nou niks kan vinden. Mss ergens in je kabelboom ofzo? Mss ergens kortsluiting? Heb hè recent iets gemod qua elektronica?
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Black_Devil
- Mod virus alert!
Bericht
Volgens mij wil de koelfan onder het motorblok wel eens voor problemen zorgen..
Groetjes Dante
Groetjes Dante
- heggeschaar
- Nieuwsgierig
Bericht
Net met daglicht gekeken. Onder de motorkap stinkt het nog steeds en het is duidelijk zwart van roert. Ik kan de oorzaak niet vinden. Heb geen elektronica aangesloten, wel is de auto maand geleden gechipt. Verzekering gebeld, auto wordt afgesleept naar Ekris Velp.

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors