Omdat men in het in een hulp topic enigzins gepikeerd was dat ik mij niet geheel had voorgesteld. Zal ik dan maar eens een andere auto voorstellen De MINI heb ik namelijk al eens voorgesteld. Dit keer gaat het om een wat krachtiger model. Het is een Maserati Spyder GT, het is de zogenaamde evolutione versie die iets verbeterd is ten opzichte van de eerste versie. Hoe herken je die? Aan de V8 tekens op de flanken, de glazen achterruit en de knop van het skyhook systeem in het interieur. Normaal heeft dit model normaal? 390PK echter er zitten geen kats meer onder en er liggen andere uitlaten onder daardoor komt hij nu op 410PK. De kats mod is ook te zien op de foto's je ziet nu twee dikke pijpen onder de auto uitsteken.
Om het af te maken natuurlijk wat fototjes:
Klopt een 3200 is ook een erg fraaie auto, vanachter misschien nogwel fraaier. Echter is die auto nog een stuk storings gevoeliger. Daar moet je wel rekening mee houden. Ook is de motor wat gevoeliger voor problemen, ze hebben vooral last van de warmte die motoren waardoor de achterste kleppen hem soms iets te warm krijgen. Ik rijd overigens weleens door Rijswijk met de Maser, dus als je me ziet, even zwaaien
Nee dat ben ik niet geweest, ik reed vandaag met mijn mini mee met de rit vanuit apeldoorn. Super genoten overigens van de rit! Bedankt voor de leuke reacties btw. Overigens vind ik de mini leuker sturen, de mini blijft heel strak liggen en de maserati helt al vrij snel stevig over. Wat minder fijn is.