Afterparty: 30-10-2011 MINI’S in the BUSH 3 - Ready for Fun!

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
Kristiaan
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

30 okt 2011, 20:03

Ik vond het bééééstig! M'n vriendin ook trouwens, en dat had ik nooit gedacht. :)

In het begin direct de meute verlaten, anders heb je geen nut aan een routeboek. Tijdje alleen en laatste half uurtje nog ingepikt bij een drietal Mini's. (Countryman vooraan, Cooper S, Clubman en wij.) Was heel fijn en ik kijk alvast uit naar volgend jaar.

Btw; Als jullie (lees: Nederlanders) typen "ik heb er zin an" is het dan steeds een spelfout en moet het 'in' zijn ipv 'an' of wat begrijp ik hier niet aan? (Dit vraag ik me nu echt al dagen aan een stuk af! :-D)

Woosh! Bedankt voor een fijne organisatie van de treintjes. Is echt lekker verlopen vond ik. :)
P5ycH0
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 okt 2011, 20:07

"Ik heb er zin an" :

Nieuwe woorden en uitdrukkingen in het roerige politieke jaar 2002. De grootste invloed op de taal dat jaar had Pim Fortuyn ( ik heb er zin an, at your service, ik zeg wat ik denk en ik doe wat ik zeg)

Fragment uit http://www.allesovertaal.nl/allesoverta ... gkey=59916
Meer te vinden via: http://www.google.nl/search?client=safa ... +zin+an%22

Maar inderdaad. 'Ik heb er zin in' is zoals het hoort.
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 okt 2011, 20:11

Hahaha priceless.... Tijd voor een communicatiecursus voor de gastheer van 't Soerel.

Geen schade aan de MINI's ontstaan bij het ploegen door het grind?

Julllie hebben zeker wel foto's gemaakt want dit ligt zeker in de lijn van het fotowedstrijdthema van de dag! :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Peter op 30 okt 2011, 20:19, 2 keer totaal gewijzigd.
speedy
NMC Legend
NMC Legend

30 okt 2011, 20:13

:lachuh
GreyCooperS
Forum Junky

30 okt 2011, 20:24

Robert schreef:
peter schreef: Ben nog wel benieuwd wat er bij restaurant 't Soerel is gebeurd? Wij wilden er wat drinken maar dat kon daar niet. Bij het eindpunt ging het gerucht dat er tegen andere MINI rijders was gezegd dat ons slag mensen niet hun doelgroep was of zoiets?!? Klopt dat?
Yep, eigenaar stond trillend van woede in het passagiersraam van, ik geloof, Tycho te roepen; en dat ie zo boos was dat ie wel een deuk in de MINI kon schoppen.... maar wellicht hielp het een beetje dat sommigen het grind op z'n parkeerplaats wat verlegd hadden, omdat we inderdaad geweerd werden met als reden dat we niet bij de "menukaart pasten"... :s
Ik heb ook redelijk wat ploegwerk gedaan :mrgreen:

Ben normaal niet van het wraak werk, maar deze gast was wel heeeel arro :s
AfbeeldingAfbeelding

2008 | R56 Cooper S | Chili Red

Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go

2002 | e39 540i Touring | Messing Metallic

2000 | e53 X5 4.4i | Tiag
FiSiCa
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 okt 2011, 20:27

aso's
GreyCooperS
Forum Junky

30 okt 2011, 20:28

Mss hier even een leuk bericht achterlaten voor t' Soerel? :()
AfbeeldingAfbeelding

2008 | R56 Cooper S | Chili Red

Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go

2002 | e39 540i Touring | Messing Metallic

2000 | e53 X5 4.4i | Tiag
chessboard
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

30 okt 2011, 20:29

damn wat baal ik dat ik er niet bij kon zijn.
Geniet nu van jullie foto's en verhalen
coopers1987
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 okt 2011, 20:30

peter schreef:Hahaha priceless.... Tijd voor een communicatiecursus voor de gastheer van 't Soerel.

Geen schade aan de MINI's ontstaan bij het ploegen door het grind?

Julllie hebben zeker wel foto's gemaakt want dit ligt zeker in de lijn van het fotowedstrijdthema van de dag! :mrgreen:
Nee helemaal vergeten :)

"De sympathieke service en de verrassend goede keuken bieden zowel aan privé als aan de zakelijke gasten de mogelijkheid om zich eens uitgebreid culinair te laten verwennen.
Evenveel aandacht wordt er natuurlijk ook besteed aan de zakelijke en privé groepsarrangementen.

Wij, Vera en Dick L*gt*nb*rg en alle medewerkers, heten u dan ook van harte welkom in ons restaurant, dat behalve op de maandag en dinsdag het gehele jaar is geopend (Ook alle feestdagen). "

Of gaan we nu te ver :P
lee
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

30 okt 2011, 20:32

we hebben een erg leuke dag gemist lees ik....maar de volgende keer zijn we er zeker bij zij mijn meissie al!
P5ycH0
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 okt 2011, 20:39

GreyCooperS schreef:
Robert schreef:
peter schreef: Ben nog wel benieuwd wat er bij restaurant 't Soerel is gebeurd? Wij wilden er wat drinken maar dat kon daar niet. Bij het eindpunt ging het gerucht dat er tegen andere MINI rijders was gezegd dat ons slag mensen niet hun doelgroep was of zoiets?!? Klopt dat?
Yep, eigenaar stond trillend van woede in het passagiersraam van, ik geloof, Tycho te roepen; en dat ie zo boos was dat ie wel een deuk in de MINI kon schoppen.... maar wellicht hielp het een beetje dat sommigen het grind op z'n parkeerplaats wat verlegd hadden, omdat we inderdaad geweerd werden met als reden dat we niet bij de "menukaart pasten"... :s
Ik heb ook redelijk wat ploegwerk gedaan :mrgreen:

Ben normaal niet van het wraak werk, maar deze gast was wel heeeel arro :s
Klopt. Die vent begin tegen m'n vader/bijrijder te klagen in de trant van: "U moet toch beter weten. U op uw leeftijd." en dan idd "Ik ben hier zo witheet om dat ik in staat ben om een deur in de deur te trappen"

En toen zat ik al met de Cobra in de hand om even wat mensen terug te roepen. Was gelukkig niet nodig.
GPM
4 op een rij!
4 op een rij!

30 okt 2011, 20:41

Dit was de eerste tourrit met de club en een GEWELDIGE dag gehad samen met iedereen!!!

Echt super-route en fantastisch georganiseerd. Petje af! :-))

We dachten er nog over om te stoppen bij 't Soerel, maar zijn toch doorgereden. HELAAS!! Ach, ik denk dat MINI de grindstenen toch niet lekker had gevonden, daar bij het 't Soerel....:''O

Nogmaals dikke pluim voor alle organisatoren en natuurlijk de gehele NewMINIclub voor de gezellige dag!

Tot snel!

Groet,

Peter
GPM
4 op een rij!
4 op een rij!

30 okt 2011, 20:49

stefan740 schreef: en gelukkig nog steeds veel compressor geluid :wink:
:yeah
reneenjoyce
Enthousiast
Enthousiast

30 okt 2011, 20:56

Wij hebben ook een ontzettend leuke dag gehad,
Voor ons was het de eerste rit met de mini club en we hebben er van genoten. We stonden te kijken van de vriendelijkheid van alle mensen en we kunnen niet wachten tot de volgende rit.
Ook hebben we een paar foto'tjes gemaakt die ik snel even plaats.

Organisatie bedankt voor het uitzetten van een zeer mooie rit

Groet René en Joyce :D

Terug naar “Afterparty”