Afterparty: 30-10-2011 MINI’S in the BUSH 3 - Ready for Fun!

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

30 okt 2011, 23:41

zo ff snel een klein berichtje van mijn kant. Nog ff tussen het studeren door. Morgen het volledige verhaal.

Aller eerst hulde en dank aan de organisatie en de dealert voor de gastvrijheid. Was een super rit met mooie wegen en dito omgeving.

Hier alvast een aantal pica's, helaas gezien het feit mijn navigator niks van mn camera snapte zijn de roling shots mislukt :|

net op de terugweg trouwens nog gespeeld met een civic (lees zoek gereden) lol en een R32 :? :shock: :mrgreen:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Morgen de rest

BigD
the F56 story of Brenda
British Cooper
One wheel wonder
One wheel wonder

30 okt 2011, 23:50

Afbeelding

Hierbij onze foto voor de fotowedstrijd. :)
Let op de achtergrond; thema van de foto wedstrijd en het gebied waar we vandaag deze mooie MINI's in the Bush rit hebben gereden.
Dus niet TWENTE Berthil ! :roll: :mrgreen:

Hilde en Kees
British Cooper
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

31 okt 2011, 00:17

Ik heb ook weer een heerlijke dag gehad! 8)

De opkomst was echt super en wat zijn er toch veel gave MINI's binnen de club. :wat: De route was ook prachtig en het was weer erg leuk om iedereen te spreken. Erg veel gelachen vandaag! :lol: De afsluiter bij het wokrestaurant in Amersfoort was ook zeer geslaagd! (eat) :mrgreen:

Kortom: echt een topdag! 8) Wim, Arjen, Charly en MINI Dusseldorp: bedankt voor de perfecte organisatie! :icon_top:
Afbeelding
British Cooper
One wheel wonder
One wheel wonder

31 okt 2011, 00:22

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

31 okt 2011, 00:23

Zo daar lagen we dan met het laptopje op schoot :lol:

Mensen, ik heb echt een TOP-dag gehad! :yeah

Verslagje van vandaag:
Vanmorgen in een mooi treintje vanuit Enschede vertrokken en bij aankomst bijna alle MINI's zien binnenkomen! En het waren er veul! 8)

Gezellig alles bekeken en daarna aan de start verschenen. Hele gave rit! 8) Soms rustig toeren maar soms ook belachelijk hard over de dijk geknald (achter Franklyn) om treintjes bij te houden!

Ergens wat eten was lastig... Eerst weggestuurd bij dat restaurantje! :s Eigenaar was erg onvriendelijk en snel erg boos terwijl we gewoon met een groepje wat wilde drinken en/of eten.... maargoed we waren niet 'elite' genoeg waarschijnlijk.. Met een Maserati (die er ook stond) denk ik wel...
Dus toen hebben we, als afscheid, enkele steentjes van zijn grindparkeerplaats op een andere plek gelegd :mrgreen: :mrgreen:

Daarna ''ff'' omgereden opzoek naar een MacDonalds ''in de buurt'', tenminste dat dachten we.... Na een tijd over de snelweg geknald te zijn hebben we gedraaid en zijn we hetzelfde stuk nog harder terug gereden om vervolgens de Bushroute te vervolgen... Nog steeds geen eten gehad, dus in een gehucht, ik ben de naam ff kwijt, bij de lokale snackbar ff een hapje gescoord! :wink:

Daarna door naar het eindstation in Garderen gereden om na te lullen en te ouwehoeren.... :lol:

En als afsluiter werd ik uitgenodigd om ook mee te Wokken in Amersfoort 8) Was echt heel gezellig, en veels te veel gegeten! :lol: Bedankt!

Daarna de terugtocht in een MINI-treintje met Maiky en Ivo terug naar het oosten gereden!

Wim, Arjen en Charlie en Dusseldorp, nogmaals enorm bedankt voor de perfect georganiseerde dag! 8)
Veel bekenden en ook onbekenden gezien en gesproken; helaas sommige mensen ook niet of veels te kort gesproken. Er waren er ook zoveel!
Tot de volgende keer!
H en S
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

31 okt 2011, 04:37

Omdat we dit de vorige keer een fantastische tocht vonden en dit jaar "helaas" erg ver weg waren, hebben we zelf maar een Mini's in The Bush georganiseerd. Het was ff behelpen maar hier een paar foto's. Ik moet zeggen dat jullie foto's en filmpjes wel beter zijn. >)

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
H en S
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

31 okt 2011, 04:59

Berthil schreef:Ook weer thuis in Zuid Limburg.

Leuk om weer eens zo veel Mini's bij elkaar te zien en over de dijk te zien slingeren. Ik kom zelf een beetje uit die regio maar ik wist niet dat Twente ook zulke mooi dijkweggetjes heeft :)
Het is ook mooi droog gebleven dus lekker open kunnen rijden om maximaal te genieten.

Wim, Arjen, Charly en Dusseldorp, bedankt voor de organisatie en mooie route.
Berthil, voor Twente moet je nog ff een jaar geduld hebben. Ik denk dat dit succes erom vraagt om volgend jaar te herhalen maar dan iets oostelijker. Ideeën zijn er wel maar plannen moeten nog gemaakt worden. We hebben nog wel ff om een ploegde mensen voor de organisatie bij elkaar te zoeken.
Afbeelding

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
Miniboard
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

31 okt 2011, 06:47

jbcola schreef:Ook wij hebben ervan genoten zoveel Mini's bij elkaar te zien! 8)

De zoektocht kan terug beginnen :s :mrgreen:
Succes :mrgreen: 8)
Audi TT 2,0 TFSI, Quattro, Proline, S-line, S-Tronic, Alcantara-leer, Dual Milltek uitlaat 2x 100 mm, 19"x 9J (orginele) RS4-velgen Titaanoptiek, Dunlops Sport Maxx GT 255/35
paddo
Be Mini
Be Mini

31 okt 2011, 08:36

ff snel een berichtje . . iedereen van de organisatie ontzettend bedankt! Super geregeld, een super route met uitstekende beschrijving!

Niet iedereen snapt blijkbaar zo'n routeboek want na vertrek bij Dusseldorp ging een heel treintje (ik zal geen namen noemen Fabian) van ca. 8 Mini's rechtsaf de snelweg op :s , inclusief een Clubman achter ons. Gelukkig kan m'n vriendin wèl route lezen en gingen wij, als enigen van die groep, netjes rechtuit naar de Kayersdijk en richting Lieren. Oh wat hebben wij gelachen :mrgreen: :mrgreen:

Verder o.a. n een prachtig treintje met ca. 130 over de dijk gereden, het was echt genieten!

Onze inzending voor de fotowedstrijd volgt.

gr. Roy
Kristiaan
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

31 okt 2011, 08:43

Btw, ergens in het routeboek stond er: "Over het viaduct, eerste straat links." Maar die bracht je op de snelweg. Moest het dan in feite niet de tweede straat zijn? Of tellen jullie de oprit (welke je van dat punt niet meteen kon zien) niet mee als een straat? :)
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

31 okt 2011, 09:31

Kristiaan schreef:Btw, ergens in het routeboek stond er: "Over het viaduct, eerste straat links." Maar die bracht je op de snelweg. Moest het dan in feite niet de tweede straat zijn? Of tellen jullie de oprit (welke je van dat punt niet meteen kon zien) niet mee als een straat? :)
Klopt ja, daar moest ik ook even goed opletten. Ik nam maar aan dat het niet de bedoeling was om de snelweg op te gaan, en dat klopte... :D
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

31 okt 2011, 09:34

Kristiaan schreef:Btw, ergens in het routeboek stond er: "Over het viaduct, eerste straat links." Maar die bracht je op de snelweg. Moest het dan in feite niet de tweede straat zijn? Of tellen jullie de oprit (welke je van dat punt niet meteen kon zien) niet mee als een straat? :)
haha daar zijn ik, sander, richard en (wie reden er in een gele mini met zwarte S-spokes? :P ) ook af gegaan, toen maar tegen alle regels in via vluchtstrook achteruit gereden en op dat kruispunt gekeerd... gaat best met zo´n Mini! :mrgreen: :lol:
Woosh!
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Nederland

31 okt 2011, 09:40

Wow wat een geweldige dag!

De rit was mooi, heerlijke weggetjes, maar had van mij nog wel 2x zo lang gemogen! Heerlijk kunnen vlammen! :mrgreen:

hier en daar wat minder sociaal ingehaald, maar dan moet je maar doorrijden of een stoet van 15 MINI's maar voorrang geven >) >)

Bij Soerel was het inderdaad erg bizar.. wat een eikel! Schofterige patser! Bah!
Dus ik vind het meer dan terecht dat vrijwel iedereen even z'n MINI de sporen gaf :mrgreen:
laat m maar harken voor zn geld, maar mij ziet ie er nooit meer!! :evil:

Naderhand nog lekker gaan wokken met een cluppie, en wat heb ik veel gegeten zeg :mrgreen:
Annet vond dat ik eigenlijk voor 2 had moeten betalen >)

Wim, Charlie, Arjen, Wesley en Dusseldorp, super bedankt voor de geweldige organisatie en gastvrijheid!
En uiteraard gefeliciteerd met deze enorme opkomst!! (is dit niet een record van de club inmiddels?)

Ik meld me alvast weer aan voor de volgende :mrgreen:
The Transporter - "Always on a mission.."

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)

The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)
Afbeelding
ParklaneS
Mod virus alert!
Mod virus alert!

31 okt 2011, 10:16

Woosh! schreef:hier en daar wat minder sociaal ingehaald, maar dan moet je maar doorrijden of een stoet van 15 MINI's maar voorrang geven >) >)
Hah zo vloog ik met een heel treintje als laatste over een rotonde 8) Heb ik nog op video.
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

31 okt 2011, 11:37

British Cooper schreef:
Afbeelding
:shock: :hap Heeel cool man!

Terug naar “Afterparty”