Peter,
Ik kan zelf eventueel die AFR-bung wel in mn Janspeed hangen, hoeven Klaas en Ghisbert niet mee te helpen. Aangezien Ghisbert een datalog wou maken tijdens mijn run met Boostdrukken, zal ie ook wel AFR willen weten..
Rollerbankdag BAR 5 nov. VOLGORDE PAG 22
- Batje
- Volledig MINI minded!
Bericht
@Daveke, vind ik ook goed.
@Alex, om half 9 dan maar vertrekken bij de mac in Veghel??
Dus voor de trein vanaf den bosch. Om 9 uur vertrekken bij de mac in den Bosch. Afslag Rosmalen. Adres is, Burg Burgerslaan 50, 5245 NH Rosmalen. Dus wie mee gaan graag even reageren. Dan weten we op wie we allemaal moeten wachten.
Hopelijk wordt het een leuke en lange trein
Tot nu toe is het lijstje
1. Batje
2. Alex
3. Daveke
@Alex, om half 9 dan maar vertrekken bij de mac in Veghel??
Dus voor de trein vanaf den bosch. Om 9 uur vertrekken bij de mac in den Bosch. Afslag Rosmalen. Adres is, Burg Burgerslaan 50, 5245 NH Rosmalen. Dus wie mee gaan graag even reageren. Dan weten we op wie we allemaal moeten wachten.
Hopelijk wordt het een leuke en lange trein

Tot nu toe is het lijstje
1. Batje
2. Alex
3. Daveke
- Alex
- 4 op een rij!
Bericht
Hallo,
mag het ietsie later? Ik kan hier vertrekken rond 8:15 ik zal dan rond 8:40 bij de mac in Veghel zijn...Alhoewel het is natuurlijk rustig....
Ik doe dus mijn best...
Mhh, ik zie dat de reistijd 15min is, het zou dus moeten lukken om rond 8:30 daar te zijn..
mag het ietsie later? Ik kan hier vertrekken rond 8:15 ik zal dan rond 8:40 bij de mac in Veghel zijn...Alhoewel het is natuurlijk rustig....
Ik doe dus mijn best...
Mhh, ik zie dat de reistijd 15min is, het zou dus moeten lukken om rond 8:30 daar te zijn..
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
@ Kristof; Als je iets voor de klok van 8 uur bij mijn ouders thuis bent op de Sophiestraat 1 in Weert rijden we van daaruit richting de Mac in Den Bosch/Rosmalen om de rest vd trein te meeten
Dan mag je niet meer met mij mee, want dan wil je nog meermso schreef:Vet jongens (en meisjes) heb er echt zin in!!
@greycooperS: mag ik eens in die witte van jou meerijden om het gevoel te krijgen van 230pk..zit daar namelijk zelf ook over te denken..dus catcam, pulley, software en andere injectoren. Alles icm andere intercooler

@ Kristof; Als je iets voor de klok van 8 uur bij mijn ouders thuis bent op de Sophiestraat 1 in Weert rijden we van daaruit richting de Mac in Den Bosch/Rosmalen om de rest vd trein te meeten
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Poeh, als een van de laatsten aan de beurt.. Ik heb wel een klein klusje in het verschiet: ik wil de sidemarkers van licht voorzien
Heb er nog geen spullen voor in huis en als die nodig zijn, dan moet ik die nog zien te scoren..

GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Die van Davy is echt een beest, dat wordt nog wat als die nog verder gaat...
ben benieuwd of z'n waardes op de Beek bank overeen komen met die van 1320. Dan hebben we een mooie referentie.
ben benieuwd of z'n waardes op de Beek bank overeen komen met die van 1320. Dan hebben we een mooie referentie.
The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
61 13 0 005 199 = 8 draadjes + contacten
61 13 8 365 340 = 4 stekkers
Als de fittinkjes van de lampjes niet in de relectoren zitten kun je ze ook bestellen:
63 13 0 141 145 = 1 lamp fitting, 4 nodig
Komt uit dit topic: http://www.newminiclub.nl/forum/viewtop ... ht=#155587
Misschien heeft Beek dit ook wel liggen hoor, even een belletje naar Klaas en je weet het.
Ben ff voor je aan het zoeken geweest. Dit heb je dan nodig:Floor-is schreef:Poeh, als een van de laatsten aan de beurt.. Ik heb wel een klein klusje in het verschiet: ik wil de sidemarkers van licht voorzienHeb er nog geen spullen voor in huis en als die nodig zijn, dan moet ik die nog zien te scoren..
61 13 0 005 199 = 8 draadjes + contacten
61 13 8 365 340 = 4 stekkers
Als de fittinkjes van de lampjes niet in de relectoren zitten kun je ze ook bestellen:
63 13 0 141 145 = 1 lamp fitting, 4 nodig
Komt uit dit topic: http://www.newminiclub.nl/forum/viewtop ... ht=#155587
Misschien heeft Beek dit ook wel liggen hoor, even een belletje naar Klaas en je weet het.
Onze sponsors