Dave's Turbo R53 Project
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Jup, en compleet stickerloos op de clubsticker na..
Alleen de lak van die strip is niet geweldig, dat heb ik geprobeerd bij te werken - maar voor de netheid zou het gespoten moeten worden. Alleen is die kofferplek zo snel vuil dat het amper opvalt, en je er met je neus op moet staan om het te zien. Dat blijft voorlopig nog wel effe zo dus!
Alleen de lak van die strip is niet geweldig, dat heb ik geprobeerd bij te werken - maar voor de netheid zou het gespoten moeten worden. Alleen is die kofferplek zo snel vuil dat het amper opvalt, en je er met je neus op moet staan om het te zien. Dat blijft voorlopig nog wel effe zo dus!
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
dus die GP spoiler spoilt je achterklep net zo snel/goed vol met rotzooi als de stock spoiler
jammr 
vind t altijd zoooo zonde! heb je kei hard hele dag staan/zitten/liggen poetsen.. doe je een rondje om t te showen.. is die weer ranzig

vind t altijd zoooo zonde! heb je kei hard hele dag staan/zitten/liggen poetsen.. doe je een rondje om t te showen.. is die weer ranzig

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Tip.. Langs de wasstraat en met gedemineraliseerd water afspuiten. Blijft je waxlaagje intact. Daarna even poetsen met een detailspray en klaar!
Ik heb zojuist te horen gekregen dat ik bij mn mega-order van het halve PB-assortiement bij carclean de nieuwe poetsdoek van Monello, een fles Mezzo polish en de nieuwe detailspray cadeau heb gekregen. Attent! Ook was mn Oranje Kompressor pad wel erg gauw versleten dus die wordt ook kosteloos vervangen. Topservice...
Ben vooral benieuwd naar die detailspray!
Ik heb zojuist te horen gekregen dat ik bij mn mega-order van het halve PB-assortiement bij carclean de nieuwe poetsdoek van Monello, een fles Mezzo polish en de nieuwe detailspray cadeau heb gekregen. Attent! Ook was mn Oranje Kompressor pad wel erg gauw versleten dus die wordt ook kosteloos vervangen. Topservice...
Ben vooral benieuwd naar die detailspray!
Onze sponsors