Hoi,
Het was een mooie rit, maar op de 1 of andere manier ben ik onderweg weinig mini's tegen gekomen..... Waren wij dan echt zo langzaam?
We waren om ca. kwart over 3 bij het eindpunt....
Niet veel foto's gemaakt tijdens de rit, alleen een paar bij Dusseldorp....
Groeten,
Leon
Afterparty: 30-10-2011 MINI’S in the BUSH 3 - Ready for Fun!
- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
deze komt dan ook op elke site die ik kan vinden
Google
http://www.eet.nu/epe/restaurant-t-soerel
http://www.iens.nl/restaurant/10580/epe-t-soerel
etc.
excuus dan, ik heb me gebeterd en een nieuw stukje geschreven...peter schreef:Nee tycho, ik bedoelde de reactie die WJ op internet wilde geven. Niet wat jullie daar gedaan hebben.
Door zo'n reactie te plaatsen ontkracht je ook alle aanverwante reacties.
deze komt dan ook op elke site die ik kan vinden

http://www.eet.nu/epe/restaurant-t-soerel
http://www.iens.nl/restaurant/10580/epe-t-soerel
etc.

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- MINI One D (11/2009)

- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Willem Jan 2 november 2011
Nooit weer zal ik hier meer heen gaan.
Tijdens een rit met een aantal enthousiastelingen wilden wij graag ergens lunchen. We kwamen langs de mooie bosweggetjes dit restaurant tegen, maar werden vrijwel direct het terrein weer afgejaagd. We waren niet welkom.
Hoewel we met een aardig groepje waren, absoluut niet schrikken van een beetje prijzig eten en er puur voor ons eigen plezier reden, was dat geen reden om ons binnen te laten.
De eigenaar was er niet van gediend en wij zouden niet bij de menukaart passen. Blijkbaar lusten we alleen patat en tosti's, iets wat hier niet te krijgen is.
Ik ben diep teleurgesteld in de proactieve manier om ons te weren, zeker als het restaurant vrijwel leeg is!!
Succes, maar mij zul je hier niet meer vinden.

Tijdens een rit met een aantal enthousiastelingen wilden wij graag ergens lunchen. We kwamen langs de mooie bosweggetjes dit restaurant tegen, maar werden vrijwel direct het terrein weer afgejaagd. We waren niet welkom.
Hoewel we met een aardig groepje waren, absoluut niet schrikken van een beetje prijzig eten en er puur voor ons eigen plezier reden, was dat geen reden om ons binnen te laten.
De eigenaar was er niet van gediend en wij zouden niet bij de menukaart passen. Blijkbaar lusten we alleen patat en tosti's, iets wat hier niet te krijgen is.
Ik ben diep teleurgesteld in de proactieve manier om ons te weren, zeker als het restaurant vrijwel leeg is!!
- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
beter??
peter schreef:![]()
beter??

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- MINI One D (11/2009)

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
stom gelul over dat restaurant. Je hebt zojuist een fantastische rit gereden mensen !
Richt je op het positieve van de dag, de rest is allemaal niet relevant en zeker niet interessant voor de rest van de lezers. Of open lekker een stukje in de Kletshoek over dat restaurant, kanaliseer al je emoties en gedachten daar, dan kan de rest van de forumbezoekers dat in elk geval gewoon overslaan.
Dank u
@ the rest:
MOOIE FOTO's !!!

Dank u
@ the rest:
MOOIE FOTO's !!!

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Onze sponsors