Die was echt helemaal mijn smaak! (op een panodakje na)

Niet dat ik mijzelf hoef te verdedigen maar de auto was na het monteren van die spoiler nog niet eens klaar...Daveke schreef:Of een JCW wing goed staat hangt heel erg af van de auto. Op de rides van Berthil en Deniz vind ik ze top staan, maar op deze misstaat ie behoorlijk vind ik ook.. Al is het ding zo zeker niet lelijk - maar de hele auto moet gewoon maximaal gedaan zijn om tot zn recht te komen
Helemaal mee eens, maar daarom ook dat ik hem op die foto's nog vond misstaan omdat de rest vd auto tov de spoiler nog te braafjes was. En deze spoiler komt zoals wel duidelijk is in de post van Deniz hierboven beter tot zn recht als er gewoon veel aan optische tuning is gedaan. Dan oogt ie meer op zn plaats. En wat betreft meningen, daar hebben we toch vaak schijt aan.. Ieder doet toch wat ie zelf wil. Als ik meningen had moeten volgen was ik nooit voor een Sprintex gegaan, maar had ik een Rotrex moeten kopen en daardoor een nier moeten zien te verpatsen aan een of andere zieke rijke vent. Daarmee zeggende, je volgt niet altijd het logische te volgen plaatje, en dan het geheel ooit wat raar ogen - als je zelf je eindplaatje voor je hebt en daar naar toe werkt is er niks aan de hand toch? Ik moet ook wel zeggen dat ik die GP spoiler naderhand VEEL dikker vond staan. Heeft mij wel een hoop ideetjes gebracht die auto.. Was wel een beetje een role-modelcoendek schreef:Niet dat ik mijzelf hoef te verdedigen maar de auto was na het monteren van die spoiler nog niet eens klaar...Daveke schreef:Of een JCW wing goed staat hangt heel erg af van de auto. Op de rides van Berthil en Deniz vind ik ze top staan, maar op deze misstaat ie behoorlijk vind ik ook.. Al is het ding zo zeker niet lelijk - maar de hele auto moet gewoon maximaal gedaan zijn om tot zn recht te komen
Helaas is het niet altijd mogelijk om alle mods in 1 keer te doen..
Als je begint met een aero bumper achter, ziet het er ook vreemd uit..
maar als je daarna de rest monteert ziet het er ook dik uit!
Vond de JCM toch heel dik op de mini staan.. was lekker eigenwijs
maar vind het dus vaak dat men te vaak met een mening klaarstaan terwijl een auto nog niet klaar is.. UNDER CONSTRUCTION...
Onze sponsors