Het grote iPhone topic!
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb de mijne maar bij Vodafone besteld, 1 jaar eerst maar. Vrijdag ff in de winkel geweest om m'n abo in orde te maken, maar moet nog ff op goedkeuring van Voda wachten voordat ik het toestel mee mag... 

- GeoBem007
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb onlangs de update gedaan naar iOS5 en met redsnow tethered JB gedaan.
Achteraf adhv AptBackup al mijn JB-apps er terug op. Zag er op zich wel goed uit, alles staat ook in Cydia etc.
Enkel werkt er niets van mijn JB! Geen SBSettings, geen extra iconen bij de 'Settings', geen enkele functionaliteit van de JB. Enkel het nadeel van tethered
Herinstalleren van de JB-apps in Cydia blijkt ook geen effect te hebben.
Ik denk dat ik gewoon terug naar een niet-JB iOS5 ga tot de untethered er eindelijk komt.
Achteraf adhv AptBackup al mijn JB-apps er terug op. Zag er op zich wel goed uit, alles staat ook in Cydia etc.
Enkel werkt er niets van mijn JB! Geen SBSettings, geen extra iconen bij de 'Settings', geen enkele functionaliteit van de JB. Enkel het nadeel van tethered

Ik denk dat ik gewoon terug naar een niet-JB iOS5 ga tot de untethered er eindelijk komt.
- Dennisvdh
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
Ik heb m'n 4S gisteren ontvangen. Heerlijk toestel, echt super snel 

Austin Mini '87, Mini Cooper '91, MINI Cooper '07
Muurstickers en muurteksten
Muurstickers en muurteksten
- Robbee
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Ik heb geen aptbackup gebruikt, maar na de JB alles via Cydia geïnstalleerd.
Misschien nog eens een restore doen naar iOS5 en dan JB en met de hand installeren ?
Vreemd, mijn 4 ook op iOS5 en tethered JB, maar alle JB apps doen het hier gewoon ( er zijn er nog een paar niet geschikt voor iOS5, maar de meeste inmiddels wel ).GeoBem007 schreef:Ik heb onlangs de update gedaan naar iOS5 en met redsnow tethered JB gedaan.
Misschien nog eens een restore doen naar iOS5 en dan JB en met de hand installeren ?

- serapsu
- Mod virus alert!
Bericht
Sinds een update van Itunes en een update van de Iphone 3gs naar software versie 5.0 sychroniseert de iphone niet goed.
Na deze lange update moest ik alles opnieuw instellen. De apps werden een voor een terug gezet, maar mijn muziek en videos niet.
Nu blijft hij continu hangen tijdens het synchroniseren van mijn nummers.
ZOjuist al mijn nummers verwijdert, en enkele nieuwe nummers toegevoegd, maar tevergeefs....
Wat nu?
Na deze lange update moest ik alles opnieuw instellen. De apps werden een voor een terug gezet, maar mijn muziek en videos niet.
Nu blijft hij continu hangen tijdens het synchroniseren van mijn nummers.
ZOjuist al mijn nummers verwijdert, en enkele nieuwe nummers toegevoegd, maar tevergeefs....
Wat nu?
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!
Bericht
Uiteindelijk mis ik het vooral omdat ik met wat "freeware" zat. De rest is handig, maar niet broodnodig.
Jah, mijn gedacht. Zie het alleen ff niet zitten om weer te restoren en dan weer tethered te JB'en..Robbee schreef:Vreemd, mijn 4 ook op iOS5 en tethered JB, maar alle JB apps doen het hier gewoon ( er zijn er nog een paar niet geschikt voor iOS5, maar de meeste inmiddels wel ).GeoBem007 schreef:Ik heb onlangs de update gedaan naar iOS5 en met redsnow tethered JB gedaan.
Uiteindelijk mis ik het vooral omdat ik met wat "freeware" zat. De rest is handig, maar niet broodnodig.
- swiebertje
- Leerling Mini lid
Bericht
Weet iemand waar ik zo'n USB+AUX kabeltje voor de iPhone kan kopen?
edit: heb het al gevonden via ebay.
edit: heb het al gevonden via ebay.
- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
welke houders heeft men hier zoal?
Heb sinds kort dus de 4S en heb er ook een autolader bij. Echter zou ´t handig zijn als de phone zelf netjes op z´n plaats wordt gehouden. Als ik een beetje rondkijk vind ik die houders stuk voor stuk foeilelijk, veel te lomp, groot etc.. wat heeft men hier? tips? suggesties? dus: puur en alleen om de phone op z´n plaats te houden. Liever geen zuignap, mag wel mits de houder niet mega lomp is. De rechter downtube is vooralsnog ´bezet´ door m´n carkit en dus ook niet echt een optie.
Heb sinds kort dus de 4S en heb er ook een autolader bij. Echter zou ´t handig zijn als de phone zelf netjes op z´n plaats wordt gehouden. Als ik een beetje rondkijk vind ik die houders stuk voor stuk foeilelijk, veel te lomp, groot etc.. wat heeft men hier? tips? suggesties? dus: puur en alleen om de phone op z´n plaats te houden. Liever geen zuignap, mag wel mits de houder niet mega lomp is. De rechter downtube is vooralsnog ´bezet´ door m´n carkit en dus ook niet echt een optie.
- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Call me stupid, maar ik heb een iPhone 4S

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- MINI One D (11/2009)

- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wil ook wel een paar centen bij leggen
Als je er van af wil Willem,ik heb nog een maand oude HTC Sensation XE in de aanbieding.Woosh! schreef:Call me stupid, maar ik heb een iPhone 4S![]()

Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
ik ben nu al verliefd op Siri
sorry, dan ga ik je toch teleur moeten stellen..BlueCooperS schreef:Als je er van af wil Willem,ik heb nog een maand oude HTC Sensation XE in de aanbieding.Woosh! schreef:Call me stupid, maar ik heb een iPhone 4S![]()
![]()
ik ben nu al verliefd op Siri

The exes:
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- MINI One D (11/2009)

- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
komt met de jaren, dus heeft even geduurd..
plus dr moeten er nog 2 van getrokken worden
GreyCooperS schreef:Woosh! schreef:Call me stupid, maar ik heb een iPhone 4S![]()
![]()
Eindelijk verstandig geworden, WJ?

komt met de jaren, dus heeft even geduurd..
plus dr moeten er nog 2 van getrokken worden

The exes:
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- MINI One D (11/2009)

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Wat een omschakeling Willem aan de appel.
Wie Siri is weet ik niet, maar houdt het maar stilletjes anders komt Masha erachter dat je verliefd bent op een ander!
Wie Siri is weet ik niet, maar houdt het maar stilletjes anders komt Masha erachter dat je verliefd bent op een ander!
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Onze sponsors