Voor de leden die ook in het gelukkige bezit van Aero side skirts zijn vraag ik mij af... (en ja ik heb heel wat draadjes over skirts doorgelezen).
Op m'n originele skirts zitten de 'cooper s inlays' mooi 'verzonken'. Dit is niet het geval bij de Aero skirts.
Hebben jullie allemaal die metalen inlays overgezet?
De keuze is dus wel/niet erop plakken? Wat is jullie ervaring (pics)?
Metalen inlay op Aero side skirts?
- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zie ze eerst maar eens van de originele skirts af te halen
Beter plak je er nieuwe op, als je ze wil althans.

Beter plak je er nieuwe op, als je ze wil althans.
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Vind het mooier zonder.
Ze zijn heel moeilijk om onbeschadigd van de oude skirts af te krijgen, dus laat die lekker zitten en koop een paar nieuwe instaplijsten bij de dealer. (of bij een webshop)
Ze zijn heel moeilijk om onbeschadigd van de oude skirts af te krijgen, dus laat die lekker zitten en koop een paar nieuwe instaplijsten bij de dealer. (of bij een webshop)
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ze van de oude afhalen is volgens mij helemaal niet zo moeilijk? Ik heb het gisteren nog gedaan, was 3-4 minuten werk per kant..
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
föhn gebruiken , belangrijk. Maar de kans dat ze krom erafkomen is hoog en dan krijg je ze niet meer netjes.
Gr, Marcel
Onze sponsors