.
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
De enige in zijn soort in kleuren combi.. nou.. denk dat dit een combi is waar je absoluut trots op mag zijn! heeeeel chique!
komen de kleuren terug in het interieur?
welkom hier trouwens
veel leesplezier!
komen de kleuren terug in het interieur?
welkom hier trouwens

veel leesplezier!

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Inderdaad een hele gave kleuren combi!! Lekker laten zo!

welkom en veel plezier ermee!!

welkom en veel plezier ermee!!

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Er zit ook nog een versnellingsbak expert in Limburg. Hij is onder de naam Mclain actief op het forum.
Succes!
Ligt eraan hoever je wilt rijden maar ik denk dat je prima bij Renova terecht kunt.Toink schreef:Overigens heeft de auto één minpuntje. Zie onderstaand topic:
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtop ... 606#612606
Dit willen we nog op laten lossen, hiervoor zoek ik nog een betrouwbare partij in de buurt.
Er zit ook nog een versnellingsbak expert in Limburg. Hij is onder de naam Mclain actief op het forum.
Succes!
- audissimo
- Mod virus alert!
Bericht
Jep heb door hem ook alles laen nakijken. Heb er nu een nieuwe koppeling inzitten. Hij doet ook versnellingsbakken reviseren. Zowel midland als getrag.peter schreef:Ligt eraan hoever je wilt rijden maar ik denk dat je prima bij Renova terecht kunt.Toink schreef:Overigens heeft de auto één minpuntje. Zie onderstaand topic:
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtop ... 606#612606
Dit willen we nog op laten lossen, hiervoor zoek ik nog een betrouwbare partij in de buurt.
Succes!
- henne
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
hele mooie mini en mooie combi heel chique
had het ook al in het andere topic vermeld van zwaar schakelen.
zwaar schakelen bij een mini vanaf 07-2004 is de schakelkop boven op de bak.
als je het luchtfilter weghaald zie je deze zitten.
hier zitten de schakelkabels bevestigd.
zwaar schakelen komt meestal door oxidatie en kan soms verholpen worden maar kan van korte duur zijn.
ik heb het meerdere keren bij deze types gehad en heb gewoon een nieuwe schakelkop besteld.
koste rond de 130 ex als ik het goed heb en als je een beetje handig bent en geduld heb is dit makkelijk zelf te doen.
kan maar op 1 manier erin wel de autoin z'n vrij zetten.
kop zit met drie torx boutjes vast.
dit is eigenlijk het enigste mankement wat in de getrag bakken voorkomt.
in de etk staat hij als schakeleenheid genoemd met onderdeelnummer 23 11 7 545 076 prijs €124,50 excl
had het ook al in het andere topic vermeld van zwaar schakelen.
zwaar schakelen bij een mini vanaf 07-2004 is de schakelkop boven op de bak.
als je het luchtfilter weghaald zie je deze zitten.
hier zitten de schakelkabels bevestigd.
zwaar schakelen komt meestal door oxidatie en kan soms verholpen worden maar kan van korte duur zijn.
ik heb het meerdere keren bij deze types gehad en heb gewoon een nieuwe schakelkop besteld.
koste rond de 130 ex als ik het goed heb en als je een beetje handig bent en geduld heb is dit makkelijk zelf te doen.
kan maar op 1 manier erin wel de autoin z'n vrij zetten.
kop zit met drie torx boutjes vast.
dit is eigenlijk het enigste mankement wat in de getrag bakken voorkomt.
in de etk staat hij als schakeleenheid genoemd met onderdeelnummer 23 11 7 545 076 prijs €124,50 excl
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
gaaf ding, mooie kleurencombi. Veel plezier er mee!
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Onze sponsors