Toch vind ik dat de R56 schreeuwt om een verlaging. Staat te hoog op z'n pootjes.
Ja, vind ik ook.Maaij schreef:Toch vind ik dat de R56 schreeuwt om een verlaging. Staat te hoog op z'n pootjes.
Nee nog niet, Renova zou bellen als ze informatie voor me hadden over die verstralers en de GarMIN(I) navigatie. In het nieuwe accesoires boekje staan de verstralers ook. Voor 268,- euro excl inbouw (geloof ik).florisvandam schreef:weet je eigenlijk al wat meer over die verstralers voor de R56???
Weet niet of die skirts nou voor het zicht de auto lager maken. In mijn gedachten word hij dan alleen nog maar hoger qua looks. Wat je ook kan doen is gewoon verlagingset proberen... toch? Kost niet zoveel op zich, alleen als je voor een combinatie van veren en schokdempers gaat.èrcé schreef:kolere, bijna een jaar wachten??
dan toch maar tzt die aero sideskirts om hem optisch wat naar beneden te krijgen
Neeeee...... voorlopig weer sparen hoor! Ben veel te blij met deze!Hans schreef:Hey kaj, binnenkort ga je de R56 weer inruilen.. er schijnt een R56 GP met meer 250pk en 4 wielaandrijving aan te komen..
Het schijnt dat je uit moeten kijken met je uitlaat.... Wil hem overigens ook niet TE laag. En ik ben bang dat als ik iets neem van een "ander" merk dan MINI dat ik er of gezeik mee krijg of ik het flut* vind rijden. Bij de JCW versie van dat onderstel zal dat wel goed zitten vermoed ik.Maaij schreef:Een JCW verlagingssetje zal denk ik niet veel verlagen. Bij de 1ste generatie MINI tussen de 1-2 cm. Ik wil minimaal 3 cm lager. Ik ga waarschijnlijk ook voor de H&R veren.
Onze sponsors