Nee joh, tuurlijk niet! Rijden was erg plezierig, en je ging goed hard door de bochtjes met de cabbie!
Wat ook zeker geen verkeerd zicht was van achter! Ik schrok werkelijk van het filmpje van Thomas.. Ik had helemaal geen idee dat ie zo'n bak herrie produceerde, ik zit er altijd alleen maar in, maar dat wegrijden klinkt wel goed!
Weer een reden waarom die mensen altijd zo verbaasd kijken hier in de buurt...
Ik had gisteren dus een probleempje. Ik haalde bij lange na de 19-20 PSI druk niet die ik normaal haal. Bleef zon beetje hangen op 17..
Vandaag met pa en een fles zeepsop het hele inlaattraject afgegaan of er iets lekte maar nergens luchtbelletjes te zien. Dus, dan maar de harde weg van het proberen. Snelweg op en VOLGAS. Rij ik 220 ofzo, met jawel hoor.. 19 PSI.
Ik snap er geen zak meer van, maar heb een vermoeden dat er gisteren tijdens de rit er naar toe, warmrijden of op de bank iets dusdanig fout is gegaan met die cat dat er een blokkade is geweest in mn uitlaatsysteem. Het geluid lijkt namelijk ook wel elke 5 minuten te veranderen en in mn parkeergarage en bij pa thuis heb ik weer enkele brokken van de cat kunnen verzamelen. Ik heb al een mailtje gestuurd naar de verkoper van de spruit + cat want een maand na montage hoort dit denk ik niet te gebeuren.. Kan het overigens kwaad voor mn middendemper en einddempers dat die brokken cat er door heen vliegen?
Ik ben in elk geval al lang gelukkig dat er niks mis is met de Sprintex.. Pak van mn hart....
Het kan alleen kwaad als de kat zich 'samenkrnijpt' voor de opening zodat deze verstopt raakt. Dan loopt de temperatuur voor de kat natuurlijk behoorlijk op als deze verstopt raakt.
Naar mijn weten zit het wol in je dempers ook beschermd door een geperforeerd omhulsel, dus je moet je geen zorgen maken dat de brokjes cat schade gaan berokken.
Wat ik wel eens heb meegemaakt, is dat de cat binnenin dusdanig was losgekomen en gedraaid. Volledig uitlaattraject geblokkeerd en dan kan je dus geen meter meer verder..