Dave's Turbo R53 Project
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Decat is toch slecht geen enkele tegendruk.......iemand zei dat tegen me
dus why no 200 cell van janspeed zelf

burn rubber not your soul

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik rij ook TIJDELIJK met een decat-pijp en ga daarna een 400 cell OEM-cat eropzetten omdat ik al heb gelezen dat bijna alle catalysatoren smelten op een stevig getunede R53 en de standaard gewoon kwalitatief de beste kat is en ik geen zin heb om continu op open programma te rijden
Omdat ik die weer oprook/smelt/aan gort rijfranklyn85 schreef:Decat is toch slecht geen enkele tegendruk.......iemand zei dat tegen me![]()
Ik rij ook TIJDELIJK met een decat-pijp en ga daarna een 400 cell OEM-cat eropzetten omdat ik al heb gelezen dat bijna alle catalysatoren smelten op een stevig getunede R53 en de standaard gewoon kwalitatief de beste kat is en ik geen zin heb om continu op open programma te rijden
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ahah oke nou duidelijk ga dit ook ff neerleggen bij de TJOENERDaveke schreef:Omdat ik die weer oprook/smelt/aan gort rijfranklyn85 schreef:Decat is toch slecht geen enkele tegendruk.......iemand zei dat tegen me![]()

burn rubber not your soul

- Fabian
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Davy,
Het is natuurlijk al veel gezegd, maar wat een auto!!! Heb hem gister eindelijk real life gezien, maar ow ow ow wat dik!!!
Wel jammer dat er geen tijd meer was om de GP te waxen...
Volgende keer misschien... 
Het is natuurlijk al veel gezegd, maar wat een auto!!! Heb hem gister eindelijk real life gezien, maar ow ow ow wat dik!!!

Wel jammer dat er geen tijd meer was om de GP te waxen...

MINI Cooper F56
http://www.broekhuisoost.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.broekhuisgroep.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Like us @ Facebook: MINI Broekhuis Oost
http://www.broekhuisoost.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.broekhuisgroep.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Like us @ Facebook: MINI Broekhuis Oost
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Tuurlijk, doen we de volgende keer direct!Fabian schreef:Davy,
Het is natuurlijk al veel gezegd, maar wat een auto!!! Heb hem gister eindelijk real life gezien, maar ow ow ow wat dik!!!![]()
![]()
Wel jammer dat er geen tijd meer was om de GP te waxen...Volgende keer misschien...
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Moar low kan geregeld worden.. Dikkere wielen niet, deze gaan absoluut blijven
Ik ben echt gek op de look van de auto met deze wielen. Absoluut geen 18 inch meer voor mij, en de schraap-look past gewoon niet bij het karakter van de auto. Tegen de tijd dat ik camberlinks monteer en nieuwe banden nodig heb laat ik het hele zootje uitlijnen en uitwegen bij Beek
Ik ben echt gek op de look van de auto met deze wielen. Absoluut geen 18 inch meer voor mij, en de schraap-look past gewoon niet bij het karakter van de auto. Tegen de tijd dat ik camberlinks monteer en nieuwe banden nodig heb laat ik het hele zootje uitlijnen en uitwegen bij Beek
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
De OEM kat is tot nu toe de enige die bij mij heel blijft.
Wel even de pre-kat er uit halen.
Ik gebruik de OEM kat ook al een tijd en heb de MTH kat op reserve.Daveke schreef:Ik rij ook TIJDELIJK met een decat-pijp en ga daarna een 400 cell OEM-cat eropzetten omdat ik al heb gelezen dat bijna alle catalysatoren smelten op een stevig getunede R53 en de standaard gewoon kwalitatief de beste kat is en ik geen zin heb om continu op open programma te rijden
De OEM kat is tot nu toe de enige die bij mij heel blijft.
Wel even de pre-kat er uit halen.
Onze sponsors