MINI Cooper S van CooperS-lightningblue (MINI = Exit)
- 320d touring
- BBQ hulpkok
Bericht
H&R zullen wij na een vervelende
ervaring niet doen. Hopelijk brengt Eibach binnenkort een set uit, die willen wij wel proberen ! Als je echt het beste wilt, dan is een bilstein pss9 set de oplossing, alleen voordat die voor de r56 komt is er inmiddels een r60 denk ik 

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht

@Marco:
Mooie foto, zo knalt dat blauw er wel uit zeg
Vond het heel leuk dat je even kwam koekeloeren!
Jammer dat de mijne vandaag niet direct kon, maar begrijpelijk aangezien we het supernetjes willen hebben. Dus vandaag is er gemeten en een malletje gemaakt van de luchthapper en de volgende keer knalt hij de strepen erop incl. biezen én luchthapper-bies! Ik vond het echt bere gezellig vandaag, iedereen die nog even langs is gekomen! turbootje, 320D touring, TBL, Marco en uiteraard BlonT & Coen!!
Ik ook!!Nexus schreef:Ben benieuwd naar je eerste mods

@Marco:
Mooie foto, zo knalt dat blauw er wel uit zeg

Jammer dat de mijne vandaag niet direct kon, maar begrijpelijk aangezien we het supernetjes willen hebben. Dus vandaag is er gemeten en een malletje gemaakt van de luchthapper en de volgende keer knalt hij de strepen erop incl. biezen én luchthapper-bies! Ik vond het echt bere gezellig vandaag, iedereen die nog even langs is gekomen! turbootje, 320D touring, TBL, Marco en uiteraard BlonT & Coen!!

Laatst gewijzigd door CooperS-lightningblue op 10 feb 2007, 18:02, 1 keer totaal gewijzigd.

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Ja, ik wacht in spanning af
Ben echt heel benieuwd.

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vandaag na school naar Renova gereden om het een en ander te vragen. Bernard was bezig met één van de afleveringen en ik ging bij de onderdelenbalie vragen of m'n strutbrace (veerpootbrug) al binnen was. Die was er!!! Dus maar meteen gevraagd of ze iemand hadden om hem erop te zetten. Ook dat was geen probleem en voilá zo ziet het eruit;

Hier nog zonder...

Hier nog zonder...

Onze sponsors