Sven: Onze Indi Blue' MINI - pag 77: @Spenki fixed!
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
hoor haar dan, is ook net een maandje geleden gezakt, nadat eerst een aantal clubleden 3 maanden hebben lopen zeuren...

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Kom ik zomaar mijn topic tegen 
Thx Mark & Thomas, voor de pics!
Was echt genieten zondag, bij de eerste tussenstop op de dijk ook meteen maar de bank plat gegooid
Ik vind het nog steeds een prachtige auto (al zeg ik het zelf
), alleen tussen al die andere dikke MINI's valt wel erg op dat ie wat hoger staat. Dat is dan ook het enige wat me stoort, maargoed, zoals Mark al zegt, als ik een eigen MINI heb, zal die gegarandeerd wel iets zakken
Ben nu trouwens de handremzak aan't maken... Hij was aan de onderkant losgekomen van de rand waaraan hij vastzit... Heb hem er helemaal af gehaald en weer netjes vastgelijmd. Nu alleen nog terugmonteren

Thx Mark & Thomas, voor de pics!
Was echt genieten zondag, bij de eerste tussenstop op de dijk ook meteen maar de bank plat gegooid

Ik vind het nog steeds een prachtige auto (al zeg ik het zelf

Ben nu trouwens de handremzak aan't maken... Hij was aan de onderkant losgekomen van de rand waaraan hij vastzit... Heb hem er helemaal af gehaald en weer netjes vastgelijmd. Nu alleen nog terugmonteren

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
ja het was iets stoffig hier.... 
Geen dank man, t was echt genieten

T is inderdaad een mooie cooper, die net als de mijne mooi hoog op zn pootjes staat

Geen dank man, t was echt genieten

T is inderdaad een mooie cooper, die net als de mijne mooi hoog op zn pootjes staat

- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Handremzak nog steeds niet terug gemonteerd....
Morgen op pad voor een nieuwe mod!
Trouwens ook het winterweer komt er weer aan, ben vrijdag jarig en hoop dat ik zo'n gave krik krijg voor m'n verjaardag!
Kan ik mooi de winterwielen in style wisselen
Merk al wel dat de zomerbandjes soms moeite hebben om grip te vinden op nat wegdek...

Morgen op pad voor een nieuwe mod!

Trouwens ook het winterweer komt er weer aan, ben vrijdag jarig en hoop dat ik zo'n gave krik krijg voor m'n verjaardag!

Kan ik mooi de winterwielen in style wisselen

Merk al wel dat de zomerbandjes soms moeite hebben om grip te vinden op nat wegdek...

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors