Cooper S van S-spokes naar 18 inch, nodig om te verlagen?

De buitenkant, van bonnet stripes tot bodykits.
wlevels
4 op een rij!
4 op een rij!
Contacteer:

16 jun 2008, 22:28

quattro gmbh schreef:Op zich is het niet nodig, met 18 inch velgen wordt het mooier dan met 17 inch ook als je niet verlaagd vind ik. Het is wel een stukkie mooier en als je bij Coen veren voor €90 kan halen is dat wel interessant natuurlijk :lol:

Ik heb je trouwens zien rijden van de week over de middenweg (N276) :D
Ik zie wel echt enorm verschillende meningen haha. Nou moet ik ook zeggen dat bij Marcel de velgen nog heel netjes in de wielkasten liggen, maar bij kwiebje vind ik weer minder mooi zonder verlagingsveren.

Haha toen ging ik volgens mij naar Foroxity (voor zo ongeveer de slechtste film die ik dit jaar gezien heb, anderhalf uur zitten kijken naar een oorlog tussen de helft van de amerikaanse bevolking en een paar struiken (the happening) ).

Maargoed hehe :lol:
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 jun 2008, 22:32

Dit heeft denk ik ook te maken met wat voor soort band je op de velg laat leggen. Een hoge band of een lage sportband zoals ik heb. Dat scheelt ook al een hoop in de looks :D

Met die set up zoals op de foto kon ik wel makkelijk drempels nemen op hoge snelheid :D
wlevels
4 op een rij!
4 op een rij!
Contacteer:

16 jun 2008, 22:35

kwiebje schreef:Dit heeft denk ik ook te maken met wat voor soort band je op de velg laat leggen. Een hoge band of een lage sportband zoals ik heb. Dat scheelt ook al een hoop in de looks :D

Met die set up zoals op de foto kon ik wel makkelijk drempels nemen op hoge snelheid :D
Haha denk nog eventueel ook wel een klein sprongetje maken 8)
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

17 jun 2008, 08:50

kwiebje schreef:Dit heeft denk ik ook te maken met wat voor soort band je op de velg laat leggen. Een hoge band of een lage sportband zoals ik heb. Dat scheelt ook al een hoop in de looks :D

Er is maar één juiste hoogte. :?
De wielomtrek dient gelijk te blijven om ook de snelheidsmeter goed te laten functioneren.

Jij had eens een andere maat om die s-spokes achter, het zag er niet uit.
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

11 nov 2011, 16:01

kwiebje schreef:18 inch en niet verlagen ziet er niet uit. Dit valt bij de jcw velgen nog wel mee.
Anders krijg je dit idee :D

Afbeelding
hoe kan dat dan? want als t goed is zit t midden van de velg op dezelfde plek omdat de band dunner wordt en dit verschil opheft.. bij een grotere velg komt de auto toch niet ineens omhoog?
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie

Terug naar “Exterieur”