Nadelen van control arms zijn vaak extra geluid van de ophanging. Aangezien deze rubber bussen heeft, zal het wel meevallen.
Het voordeel van 2 setjes is dat je dan meer mogelijkheden hebt om je toe ook aan te passen.
Tevens moet je je afvragen als je onder en boven verschillende control arms gaat gebruiken of er dan geen extra stress op de een of de ander onstaat. Denk alleen dat dit voor straat gebruik wel mee valt.
Camberlinks R50-R53-R55-R56-R57
- cooperke s
- Bijna verslaafd
- Locatie: Provincie Antwerpen(Belgie)
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- mushrop
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Amstelveen
Bericht
Hoe bedoel je 2 setjes? Dus eigenlijk moet je boven ook doen als ik het goed begrijp? Of zeg ik nou iets heel stoms?ducks schreef:Nadelen van control arms zijn vaak extra geluid van de ophanging. Aangezien deze rubber bussen heeft, zal het wel meevallen.
Het voordeel van 2 setjes is dat je dan meer mogelijkheden hebt om je toe ook aan te passen.
Tevens moet je je afvragen als je onder en boven verschillende control arms gaat gebruiken of er dan geen extra stress op de een of de ander onstaat. Denk alleen dat dit voor straat gebruik wel mee valt.

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Chill-es
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wat moet je rekenen aan montagetijd (lees: kosten)?
Als ik daarmee cuppen kan tegengaan en de wegligging er niet onder te lijden heeft... Weet alleen ook niet of ik beter 1 of 2 setjes kan doen...Daveke schreef:No problem Tom
Sander en Gilles, doen jullie mee?!
Wat moet je rekenen aan montagetijd (lees: kosten)?
- sander_r53
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Nijmegen
Bericht
Als ik antwoord heb op mijn vraag en dit positief uitpakt ben ik wellicht geïnteresseerd..
No problem Tom
Sander en Gilles, doen jullie mee?!
sander_r53 schreef:Hmm ik had begrepen dat bij een R53 pre-facelift het camber zo goed als niet in te stellen was .. ook niet met die camberlinks... is dit juist?
Anders ben ik misschien toch genoodzaakt deze links ook te bestellen... zucht haha
Als ik antwoord heb op mijn vraag en dit positief uitpakt ben ik wellicht geïnteresseerd..
R53 2005, -17% compressorpulley, custom K&N hybrid airbox, GRS IC, Milltek-catback, M2 header (decat), AP-coilovers, Silverline camberplates, camberlinks, Porsche 964 seats, custom alcantara
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- PepperWhite
- Volledig MINI minded!
- Locatie: hoog en droog
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors