mijn naam is Roel en ik ben 19 jaar oud. Ik ben woonachtig in Hillegom. Ik ben vanaf morgen in het bezit van een pure zilvere Mini cooper r50 uit dec. 2004.

Voor deze auto ben ik in het bezit geweest van een Toyota Yaris 2001 en een Toyota MR2 2002. Deze laatstgenoemde is helaas eerder overleden, om zo maar even te formuleren, dan verwacht. Ik ben bij een Mini gekomen omdat mijn buurjongen ook een Mini heeft. En ik vind het prachtig, dus ik dacht doe eens gek ik koop ook een Mini.
De reden dat ik me aan heb gemeld voor dit forum is omdat hier vast leuke weetjes over Mini's en aanbiedingen van tweede hands onderdelen voorbij komen. En niet te vergeten de ritten die regelmatig worden georganiseerd waar ik graag een keer, met een eigen Mini, aan deel wil nemen. Ik heb reeds twee keer eerder een rit meegemaakt door mee te rijden met vrienden. Een keer een Tunnel tour met Koosie en een keer Mini's in de bush met Wimvs.
De eerste tour waarbij ik zelf achter het stuur zit, zal volgende week zondag de 20ste van november zijn bij de door Wimvs georganiseerde tour. Heb er zin in!!
Groetjes Roel