Zaterdag een advertentie gevonden van een 2003 mini met een bak probleem.. Nu laat ik toevallig daar wel iets mee kunnen.
Dus vanmorgen gebeld en de rest is wel duidelijk.
Aangezien die niet rijdbaar is, wordt die via een transporteur op het werk afgeleverd. Dit zal waarschijnlijk Donderdag worden.
Vrijdag gaat die de brug op en een paar uur later moet die weer rijden.
Heb nog een bak liggen welke defect is, dus die ga ik deze week nog even reviseren.
Het is een zilveren variant met een panorama dak.
Motorisch heeft die en K&N filter en meer volgens mij niks.
Interieur is zwart rood.
Ow ja.. En APK tot nov 2012
Voor de rest kan ik nog niet heel veel meer vertellen..
Wel de eerste aanpassing... De bak...
ben even aan het kijken wat ik heb liggen. Ben aan het denken een Hybride bak te bouwen ervoor. Waar de eerste gangen korter zijn, en de 5de gang langer.
Een langere 5 heb ik wel liggen(12%).. Heb eventueel ook wel een andere Final Drive liggen waardoor ik kortere gangen heb(circa 5%), en met de langere 5, toch nog lager toerental in de hoogste gang(7% langer in totaal dan).
Of toch dat sper differentieel inbouwen... Maar eens kijken wat we gaan doen.
Iemand toevallig direct uit het blote hoofd het toerental bij 120? Ik kan het alleen berekenen, en dan kom ik uit op 3355 met de originele 15" wielen.
gr
if it doesn't break, your not driving it hard enough.
Eindelijk man, deze ga ik zeker volgen. Heb laatst van je gehoord wat je allemaal van plan bent.
De mini van mij loopt weer als een zonnetje.
Als ik naar huis rij straks check ik het toerental wel even. Ik moet wel zeggen dat ik op standaard 17" rij inmiddels. Maar volgens mij maakt dat weinig verschil.
Wilde mijn vriendin verassen door dit weekend haar op te halen met de mini. Maar kon het niet voor me houden.
Fotos doorgestuurd en haar reactie was.. Lijkt op een vrouwen auto "hint hint"
De mini is nog niet eens bij mij, hij is nog niet eens gemaakt, maar ik ben hem volgens mij al kwijt... Was ook wel het idee erachter
Effe snel wat fotos
Laat ik nu net nog 4 17" velgen hebben liggen met 4x100 steek. En volgens mij ook nog de juiste ET waarde.
Dus dat komt goed uit.. .Alleen ben ik dan sterk aan het twijfelen om ze te stralen en dan met de wet black poedercoat te behandelen... Mooit blinkie blinkie..
Uiteraard Toyo procxes t1r bandjes eronder.. Maar dat is toekomst muziek. Wat wel al gepland staat is het verlagen van het beestje. Staat veel te hoog. En ik wil striping erop.. Dus als iemand ideetjes heeft..Laat weten, laat weten
En er komt duidelijk een langere 5de gang in. ongeveer 12% langer.. Naar onderden met die toeren
if it doesn't break, your not driving it hard enough.