Verwarmde buitenspiegels?

D0X
One wheel wonder
One wheel wonder

16 nov 2011, 20:24

crossbytje schreef:
D0X schreef:
Let's MINI schreef:Nou, als je bij je dealer een nieuwe spiegelglas besteld.. Dan kan je die alleen in de verwarmde versie krijgen.. De plus en de min van de verwarmde buitenspiegels zitten als standaard op iedere MINI R56.. Dus gewoon even twee nieuwe spiegelglazen bestellen.. Succes...
Is dit echt zo? En wanneer springen ze dan aan?

In mijn R56S heb ik geen verwarmde sproeiers en spiegels en met deze dauw 's morgens is het erg vervelend.
Nog een post hoger staat dat in de handleiding vermeld staat dat ze automatisch aanspringen bij een bepaalde temperatuur.

Die zal nu nog niet laag genoeg zijn. Dauw is zeer vervelend, en je kan je verwarming niet manueel aanzetten, dus het is gewoon een onnozele beslissing geweest in het creatieproces van de auto.
Helaas niet dus, met de vorst van de afgelopen dagen is gebleken dat ik toch geen spiegelverwarming heb.
Maar ik mis het wel, waardeloos zonder verwarming!
dragons1986
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

21 nov 2011, 05:07

ik heb een vraagje letsmini heeft al eens voor me uitgezocht of ik verwarmde spiegels heb die optie heb ik niet maar wel verstelbare spiegel als ik nou een nieuwe spiegelbehuizing haal met een optie voor verwarmde spiegels moeten er dan nog andere kabels aangesloten worden om de spiegel verwarming te laten werken of gewoon aansluiten op de kabel van me verstelbare spiegels

ik hoop dat ik een passend antwoord kan krijgen
mvg boy

Terug naar “Exterieur”