goeie vraag .......voor zover ik me kan herinneren zelfde gril als op die foto van JCW Werk toen de wagen nog van Joop was. Is toch standaard?MINIJCW schreef:Welke grille zit er dan op?
Smartie - na bezoekje Beek
- JCW_Werk
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Ja onder forum en dan berichten sinds laatste bezoek...smartie schreef:Even tussendoor, bestaat er ook iets als een ´laatste berichten´ link?
Zodat je een pagina hebt met de laatste topics met antwoorden en wijzigingen?
Zonder dat je dus alles moet aanklikken en doorlopen om de nieuwtjes te bekijken...
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Als ik me niet vergis de Works kit als optie.
Leuke anekdote, ik had ook netjes het Harman Kardon systeem vermeld op het aangifte formulier, omschreven als stereo installatie. De snor bij de Douane kon alleen vinden dat de Chili standaard met stereo installatie geleverd werd, dus heeft hem geschrapt en heb ik dus geen BPM over hoeven te betalen....

Leuke anekdote, ik had ook netjes het Harman Kardon systeem vermeld op het aangifte formulier, omschreven als stereo installatie. De snor bij de Douane kon alleen vinden dat de Chili standaard met stereo installatie geleverd werd, dus heeft hem geschrapt en heb ik dus geen BPM over hoeven te betalen....

- smartie
- Bijna verslaafd
Bericht
Al met al hele puzzel met die waslijst aan opties en ´i.c.m. dit en dat´
Ja zulk soort ´grapjes´ moet je net even hebben.....scheelt weer iets.frankie schreef:Als ik me niet vergis de Works kit als optie.
Leuke anekdote, ik had ook netjes het Harman Kardon systeem vermeld op het aangifte formulier, omschreven als stereo installatie. De snor bij de Douane kon alleen vinden dat de Chili standaard met stereo installatie geleverd werd, dus heeft hem geschrapt en heb ik dus geen BPM over hoeven te betalen....![]()
Al met al hele puzzel met die waslijst aan opties en ´i.c.m. dit en dat´
- Ries
- Volledig MINI minded!
- turbootje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Succes!
Groetjes,
Karin
Yep, op de hoofdpagina van het Forum...onder `Zoeken naar`....rechts bovenaan... daar staat `berichten sinds laatste bezoek` Op de `Home` pagina kun je ook nog andere opties aanklikken (topics laatst 7 dagen..berichten laatste 24 uur ..enz). Dit vind je ook aan de rechterkant van de page.smartie schreef:Even tussendoor, bestaat er ook iets als een ´laatste berichten´ link?
Zodat je een pagina hebt met de laatste topics met antwoorden en wijzigingen?
Zonder dat je dus alles moet aanklikken en doorlopen om de nieuwtjes te bekijken...
Succes!
Groetjes,
Karin
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Die strepen kunnen er gewoon af. Een keertje goed wassen erna. Waxbeurtje daarna en je ziet geen kleurverschil. Het is een mooie prijs!
Vriend van mijn rijdt ook in een roadster brabus en dan is een mini S JCW opeens hele andere koek!
iDD
Vriend van mijn rijdt ook in een roadster brabus en dan is een mini S JCW opeens hele andere koek!
iDD
- smartie
- Bijna verslaafd
Bericht
Toevallig iemand van het smartforum?
Ach hele andere koek weet ik niet.......op papier is die brabus niet vooruit te branden maar de ervaring en beleving zijn subliem door de lage zitpositie. Wegligging is zelf in mijn beleving niet door de mini te evenaren. (al heb ik nooit zelf in een JCW gereden, enkel cooper S)
Het niet zelf kunnen schakelen is inderdaad een groot nadeel, zeker op het circuit
iDarkDesign schreef:Die strepen kunnen er gewoon af. Een keertje goed wassen erna. Waxbeurtje daarna en je ziet geen kleurverschil. Het is een mooie prijs!
iDD
Toevallig iemand van het smartforum?
Ach hele andere koek weet ik niet.......op papier is die brabus niet vooruit te branden maar de ervaring en beleving zijn subliem door de lage zitpositie. Wegligging is zelf in mijn beleving niet door de mini te evenaren. (al heb ik nooit zelf in een JCW gereden, enkel cooper S)
Het niet zelf kunnen schakelen is inderdaad een groot nadeel, zeker op het circuit
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ik vind het een heel mooi uitziend autootje hoor, die roadster, vooral als je de smart badge eraf haalt is het al een heel dik bakkie. MAAR niet vooruit te branden! Ik sta al 4 stoplichten verder als die smart heeft besloten dat ie nu lang genoeg heeft gedaan over de overschakeling van zn 1 naar zn 2. Of je dat doet in automaat stand of in semi-automaat stand.
iDD........ ook geen idee hoe dat is in een JCW
iDD........ ook geen idee hoe dat is in een JCW
- smartie
- Bijna verslaafd
Bericht
Nou zondag dan maar eens weer de grens over om de auto nogmaals grondig te bekijken.
Nog tips waar ik speciaal op moet letten?
Heeft de mini algemene kwaaltjes waar even extra naar gekeken moet worden?
Heb nog wel een andere vraag. Er zitten R95 JCW velgen op. Zijn deze 18inch?
Zijn deze incl. bij de optie: JCW kit ?
Prijs JCW kit zit op prijslijst op 6800 eurootjes (zitten velgen hier dan bij in want ik zie ze op eerder genoemde prijslijst namelijk niet apart vermeld)
Volgens mij heeft de wagen nog half jaar garantie. (nog geen 2 jaar oud) Is deze overdraagbaar van eigenaar of vervalt dit bij mini?
Nog tips waar ik speciaal op moet letten?
Heeft de mini algemene kwaaltjes waar even extra naar gekeken moet worden?
Heb nog wel een andere vraag. Er zitten R95 JCW velgen op. Zijn deze 18inch?
Zijn deze incl. bij de optie: JCW kit ?
Prijs JCW kit zit op prijslijst op 6800 eurootjes (zitten velgen hier dan bij in want ik zie ze op eerder genoemde prijslijst namelijk niet apart vermeld)
Volgens mij heeft de wagen nog half jaar garantie. (nog geen 2 jaar oud) Is deze overdraagbaar van eigenaar of vervalt dit bij mini?
Onze sponsors