8 januari 2012: Fotoshoot (incl Rolling) Flight Forum Ehv
- wheeler
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik heb gestemd (op Fabrique in Utrecht), mede omdat dit meest centrale plek is. Ik ga (als fotograaf) niet 220 km heen en terug rijden voor een fotoshoot. Lokatie kan dan wel uniek zijn maar mij gaat het vooral om de MINI's en niet zozeer wat voor achtergrond er deels achterzit.
My2c.
My2c.
- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
is er eigenlijk al een datum?

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- MINI One D (11/2009)

- despoo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Neej 
Maar het zal januari worden gezien December niet zo'n handige maand meestal is met weinig tijd en veel feestdagen voor de mensen
en zodat mensen beetje kunnen plannen zullen we iets van 6 weken aanhouden vanaf dat de uitslag van de poll definitief is.

Maar het zal januari worden gezien December niet zo'n handige maand meestal is met weinig tijd en veel feestdagen voor de mensen

en zodat mensen beetje kunnen plannen zullen we iets van 6 weken aanhouden vanaf dat de uitslag van de poll definitief is.
aka BenjaMini
- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Wanneer is die definitief?
The exes:
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- MINI One D (11/2009)

- wheeler
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Zonder het knuppel in hoenderhok te gooien:
Maar is een rollingshoot niet iets wat meer mensen willen? Hoef je alleen een lege weg in de polder te zoeken en een ruime (en zuinige) camerawagen te hebben. Beetje mooi weer en je hebt platen zoals onderstaande.

edit: dit is een trucagefoto (er is geen bestuurder) maar idee lijkt me duidelijk.
Natuurlijk is stilleven van mooie MINI is idylische omgeving ook leuk maar ik hoor altijd veel enthousiaste verhalen over rollingshots. Of is dit aparte meeting waard?
Maar is een rollingshoot niet iets wat meer mensen willen? Hoef je alleen een lege weg in de polder te zoeken en een ruime (en zuinige) camerawagen te hebben. Beetje mooi weer en je hebt platen zoals onderstaande.

edit: dit is een trucagefoto (er is geen bestuurder) maar idee lijkt me duidelijk.
Natuurlijk is stilleven van mooie MINI is idylische omgeving ook leuk maar ik hoor altijd veel enthousiaste verhalen over rollingshots. Of is dit aparte meeting waard?
- despoo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Waaaaat hoe durf je dat in te brengen!
Haha nee goed punt wheeler.
Zijn zeker mooie foto's om die zo te doen, heb zelf nog nooit mee gedaan aan een rolling shoot. is het mogelijk om een stilleven te combineren met een rolling shoot of wordt dat weer te lastig?

Haha nee goed punt wheeler.
Zijn zeker mooie foto's om die zo te doen, heb zelf nog nooit mee gedaan aan een rolling shoot. is het mogelijk om een stilleven te combineren met een rolling shoot of wordt dat weer te lastig?
aka BenjaMini
- Batje
- Volledig MINI minded!
Bericht
@Wheeler, er is wel een bestuurder
stuur zit rechts. Maar idd een mooie foto van een oude nissan skyline. Misschien een idee of 50-50 te doen. een helft gaat rolling shoots doen en daarna wissel je om. Want er zullen toch altijd mensen zijn die moeten wachten omdat je niet alle auto's tegelijk kan doen lijkt mij. Weet niet of dit misschien een mogelijkheid is??

- wheeler
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik vind een combi zeker een goede oplossing; met name omdat dan niet de hele groep hoeft te wachten. Rollingshooting heb ik klein beetje ervaring mee; weet wat de instellingen moeten zijn dus een ruime station waar je in de kofferbak kan liggen voor laag camerastandpunt is dan het enige 
Als lokatie bekend is moeten we dan een plek spotten voor rollingshoot. Hoeft niet hele lange weg te zijn; we passen sluitertijd gewoon aan op de snelheid.
@batje: je hebt gelijk, er zit inderdaad iemand in de auto. Toch zit er Photoshop in want de belichting van de auto zou in deze omstandigheden nooit zo uitpakken.

Als lokatie bekend is moeten we dan een plek spotten voor rollingshoot. Hoeft niet hele lange weg te zijn; we passen sluitertijd gewoon aan op de snelheid.
@batje: je hebt gelijk, er zit inderdaad iemand in de auto. Toch zit er Photoshop in want de belichting van de auto zou in deze omstandigheden nooit zo uitpakken.
- Batje
- Volledig MINI minded!
Bericht
@Wheeler,
sorry kon het niet laten. Was in een bitchy bui. Maar idd, er is t een en ander aan versleuteld, of er waren 2 zonnen waarvan er 1 geen schaduw achterlaat
Maar idd, gewoon de groep in 2 splitsen ofzo is denk k t makkelijkste, en er zal vast wel een weg in de buurt zijn die een beetje recht is.

- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik heb gemerkt dat een Countryman zich uitermate goed leent voor Rollingshots 
evenals een Clubman (alleen zitten dan soms de deuren nog wat in de weg..)

The exes:
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- MINI One D (11/2009)

- Aantje
- Bijna verslaafd
Bericht
Countryman werkt inderdaad prima, zelfs in een ONE moet de fotograaf zichzelf vasthouden bij het optrekken...Woosh! schreef:Ik heb gemerkt dat een Countryman zich uitermate goed leent voor Rollingshots

- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
En je dan vervolgens afvragen waarom je een hoog verbruik hebtAantje schreef:Countryman werkt inderdaad prima, zelfs in een ONE moet de fotograaf zichzelf vasthouden bij het optrekken...Woosh! schreef:Ik heb gemerkt dat een Countryman zich uitermate goed leent voor Rollingshots

- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Dat vraag ik mij nog steeds af
maar ik win wel vaak bij het stoplicht

maar ik win wel vaak bij het stoplicht

The exes:
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- MINI One D (11/2009)

Onze sponsors