Verlanglijstjes poll
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik ben zo'n type die als hij iets ziet liggen in de winkel en dat miss toch wil hebben eerst naar huis gaat en de volgende dag pas koop. Ik doe niet aan impullsaankopen!
Daarom denk ik er voorlopig nog eerst even over!MINIJCW schreef:je hebt ze in alle soorten en maten en kleuren, maar ik dacht eigenlijk dat ie niet teveel opschmuck wilde

Ik ben zo'n type die als hij iets ziet liggen in de winkel en dat miss toch wil hebben eerst naar huis gaat en de volgende dag pas koop. Ik doe niet aan impullsaankopen!

- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

"We've got a thing that's called...MINI love"
Ik heb min of meer met mezelf afgesproken dat onze MINI zoals hij nu is wel OK is en dat we hem zo laten. Maar wat ik toch wel mooier vindt is de aero dakspoiler en een mooie sporteinddemper. Op de Testbankdag heb ik al die uitlaten eens bekeken en beluisterd en ik vind de Milltek er definitely het mooist uitzien (past het beste bij de auto) en klinkt ook goed, echter bestaat geloof ik alleen maar voor een Cooper S. De Laser vind ik het mooist klinken (die van LUV!!!). In tegenstelling tot het L+R type zou ik dan kiezen voor een dubbele pijp in het midden (zoals bij de Cooper S) of gewoon 1 dikke pijp rechts. De Playmini beviel qua geluid ook wel maar dan zou ik uiterlijk liever de slashcut uitvoering hebben. Echter die schijnt weer minder heftig te klinken. Moeilijk moeilijk moeilijk 

"We've got a thing that's called...MINI love"
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
Ik heb voor de stoelen gekozen omdat ik de rest al heb veranderd
Zal nog graag de JCW zetels willen hebben, maar helaas boven mijn budget
De Laser klinkt idd erg goed. Vind L+R juist wel wat hebben. Dubbel pijp in het midden is ook wel stoer, maar veel mensen denken dan gelijk aan Cooper S wannabe 

Zal nog graag de JCW zetels willen hebben, maar helaas boven mijn budget

De Milltek is er ook voor de Cooper. Op mini2.com is te lezen dat veel mensen er tevreden over zijn. Alleen als je wat meer geluid wilt dan moet je een ander merk pakken.Sepp schreef:Op de Testbankdag heb ik al die uitlaten eens bekeken en beluisterd en ik vind de Milltek er definitely het mooist uitzien (past het beste bij de auto) en klinkt ook goed, echter bestaat geloof ik alleen maar voor een Cooper S
Mee eensDe Laser vind ik het mooist klinken (die van LUV!!!). In tegenstelling tot het L+R type zou ik dan kiezen voor een dubbele pijp in het midden (zoals bij de Cooper S) of gewoon 1 dikke pijp rechts. De Playmini beviel qua geluid ook wel maar dan zou ik uiterlijk liever de slashcut uitvoering hebben. Echter die schijnt weer minder heftig te klinken. Moeilijk moeilijk moeilijk

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
Cooper S grill is toch de normale grill maar dan in kleur van de MINI?new mini schreef:Mijn lijstje:
Verlagen (Zijn onderweg de veren vanuit Duitsland)
Uitlaat (Ben er toch nog steeds niet uit welke)
Nieuwe Cooper S Grill (Is ook in bestelling)
- new mini
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik vind het nu te veel bling bling
vandaar dat ik de grill anders wil 
Maar komt denk ik ook door de viper Strepen denk ik dat alles meer opvalt als bij mijn oude PW
Ja klopt Maaij.Maaij schreef:Cooper S grill is toch de normale grill maar dan in kleur van de MINI?new mini schreef:Mijn lijstje:
Verlagen (Zijn onderweg de veren vanuit Duitsland)
Uitlaat (Ben er toch nog steeds niet uit welke)
Nieuwe Cooper S Grill (Is ook in bestelling)
Ik vind het nu te veel bling bling

Maar komt denk ik ook door de viper Strepen denk ik dat alles meer opvalt als bij mijn oude PW
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Onze sponsors