Beste mensen,
Bij deze willen wij ons graag opnieuw voorstellen. Wij zijn John en Denise en beide 46 jaar jong. Eigenlijk rijden we al jaren Mini en BMW. Verleden jaar hebben we onze Cooper ingeruild voor een Cooper Cabrio. Weer in het zwart natuurlijk. We hebben al veel lol gehad met onze cabrio. Twee weken geleden hebben we de knoop doorgehakt en onze BMW ingeruild voor een Clubman D. Wederom in het zwart. Gisteren hebben we de clubman opgehaald bij v Poelgeest in Amstelveen. Wat rijdt een D lekker!! Al jaren lees ik bijna dagelijks de verhalen op dit forum dus het werd wel tijd om ons ook eens voor te stellen. Als er eens een leuke rit is dan komen we met twee Mini's.
Foto's volgen snel.
Groet,
John
new clubman
- blackmini
- Nieuwsgierig
- Contacteer:
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Welkom! Twee Mini's altijd goed!
Qua ritten is het nu even stil maar in het voorjaar komt dat ook wel weer goed. 

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hi John! Leuk, nog een twee-mini gezin in Almere 
Die van ons staan in Stedenwijk, bij het park daar in de hoek bij Spanningsveld, in welke wijk zouden we jullie tegen kunnen komen?

Die van ons staan in Stedenwijk, bij het park daar in de hoek bij Spanningsveld, in welke wijk zouden we jullie tegen kunnen komen?
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
- blackmini
- Nieuwsgierig
- Contacteer:
Bericht
aflevering van onze clubman.
javascript:thumbs('
')javascript:thumbs('
')javascript:thumbs('
')
Afgelopen week de clubman afgeleverd gekregen. Altijd weer spannend een nieuwe Mini! Inmiddels 600 km verder en nu op zoek naar mooie velgen met winterbanden. Iemand een idee??

Afgelopen week de clubman afgeleverd gekregen. Altijd weer spannend een nieuwe Mini! Inmiddels 600 km verder en nu op zoek naar mooie velgen met winterbanden. Iemand een idee??
- blackmini
- Nieuwsgierig
- Contacteer:
Bericht
kimi100- ja zonde he om ze eraf te halen. Maar we gaan begin Januari naar Gerlos dus ik heb echt wel winterbanden nodig.
Mini Wolf- ik zat idd ook aan de crown spoke te denken of 17 inch 5 star bullet.
Jullie hebben ook net de Mini toch? Gefeliciteerd ermee rijdt geweldig he.
Mini Wolf- ik zat idd ook aan de crown spoke te denken of 17 inch 5 star bullet.
Jullie hebben ook net de Mini toch? Gefeliciteerd ermee rijdt geweldig he.
Onze sponsors