Dan al 7 voor R53 catback

Eind deze maand def prijs checken bij Coen
Jep!Squeek schreef:@boy1803 Kunnen we je erbij zetten voor een R53?
Dan al 7 voor R53 catbackDus lagere verzendkosten pp.
Eind deze maand def prijs checken bij Coen
Ik heb je filmpje gezien en dat klonk erg fijn.MartijnGizmo schreef:Ik zat in hetzelfde schuitje na 120.000km met m'n R50, ben er erg blij mee!Monteren kon ik ook niet zelf, maar deed een lokale bandenzaak voor €34 voor me...
Thanks voor het aanbod, je hoort nog wel van me.Sven schreef:Monteren valt mee, kwestie van bouten los en vastdraaien (hopen dat ze niet te vast zitten) en in de beugels hangen. Wil je ook wel helpen en anders moet je maar laten weten als je naar Spenki gaat
Hallo , even vraagje. Met catback voor R 53 wordt dus gehele uitlaat van voor naar achteren bedoeld?-En deze is bedoeld voor een cooper-S uit 2002?Squeek schreef:Okay Ivo, goede keuze! Je bent inmiddels #10 op de lijst.
Gaat lekker zo.
Huidige stand is:
R50 3x
R53 Catback 7x
Bij twijfel dus niet remmen maar gewoon gas
Klopt, van voor naar achteren. Cooper s 2002 gaat passen. Zelf heb ik 2003.johan-01 schreef:Hallo , even vraagje. Met catback voor R 53 wordt dus gehele uitlaat van voor naar achteren bedoeld?-En deze is bedoeld voor een cooper-S uit 2002?Squeek schreef:Okay Ivo, goede keuze! Je bent inmiddels #10 op de lijst.
Gaat lekker zo.
Huidige stand is:
R50 3x
R53 Catback 7x
Bij twijfel dus niet remmen maar gewoon gas
Ik zie dat alle gegadigden uit Noorden van het land komen en de uitlevering in Utrecht zal zijn. Dit is wel erg ver voor een Zuiderling. Bovendien ben ik bang dat uitlaat niet past in een cooper?
Anders zou ik evt wel interesse hebben,
Gr ,
Johan
Johan
Onze sponsors