De Rode Raket
- GreyCooperS
- Forum Junky
- MiniBen
- 4 op een rij!
Bericht
Hmmmm op een one vind ik dat idd zeer strak staan, op een cooper met zwart dak zoals de mijne heb ik zo mijn twijfels... alhoewel dat ik die plastic ook maar niets vind
Thx!Fred schreef:Is een optie bij het aero bumperpakket, meerprijs valt volgens mij nog wel mee. Wil je het achteraf laten doen moet je toch zeker op 500 euro rekenen![]()
Check deze es
Hmmmm op een one vind ik dat idd zeer strak staan, op een cooper met zwart dak zoals de mijne heb ik zo mijn twijfels... alhoewel dat ik die plastic ook maar niets vind

- YorkPower
- Be Mini
Bericht
En de prijs... Toen als optie kwam dat alleen voor de bumpers en die andere spoiler op 1750 euro.. Achteraf zou ik het niet weten, het pakket wordt namelijk niet meer geproduceerd.. Je gaat dus goed moeten zoeken
Of allemaal reserveonderdelen apart bestellen maar ik weet niet hoe duur het dan zou worden.. vraag eens aan de dealer, MINI Van Den Broeck (Brussels Store West) had een heel pak van die pakketten ingekocht destijds. 
Groetjes
Met zwart dak is het ook heel mooi hoor!MiniBen schreef:Thx!Fred schreef:Is een optie bij het aero bumperpakket, meerprijs valt volgens mij nog wel mee. Wil je het achteraf laten doen moet je toch zeker op 500 euro rekenen![]()
Check deze es
En de prijs... Toen als optie kwam dat alleen voor de bumpers en die andere spoiler op 1750 euro.. Achteraf zou ik het niet weten, het pakket wordt namelijk niet meer geproduceerd.. Je gaat dus goed moeten zoeken

Groetjes
York - Power :: De Rode Raket

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- YorkPower
- Be Mini
Bericht
Damn..
MINI is dus in de carrosserie en wat krijg ik mee als (gratis) vervangwagen..
Een Peugeot 206+, 1.2 met 60pk...
De oprit bij ons voor de autosnelweg is nogal kort en.. ik haal tegen het einde van de oprit net 80 per uur! Ik durf ook niet sneller gaan dan 110 (meestal rijd ik zelfs 90-100) en ik doe 10 min langer over mijn rit naar de unif.
Ooooh wat mis ik mijn MINI nu al
.
Owja al 4 keer voorgehad vandaag dat ik mijn 6de wou nemen.. Alleen zit op de 6de versnelling de achteruit! gelukkig gaat dat daar al rijdend niet in
MINI is dus in de carrosserie en wat krijg ik mee als (gratis) vervangwagen..
Een Peugeot 206+, 1.2 met 60pk...
De oprit bij ons voor de autosnelweg is nogal kort en.. ik haal tegen het einde van de oprit net 80 per uur! Ik durf ook niet sneller gaan dan 110 (meestal rijd ik zelfs 90-100) en ik doe 10 min langer over mijn rit naar de unif.
Ooooh wat mis ik mijn MINI nu al

Owja al 4 keer voorgehad vandaag dat ik mijn 6de wou nemen.. Alleen zit op de 6de versnelling de achteruit! gelukkig gaat dat daar al rijdend niet in

- YorkPower
- Be Mini
Bericht

Dat maakt echt die wagen zo verschrikkelijk en het verschil met de MINI is echt groot.. Maar zo'n 206 wordt natuurlijk ook al weer wat ouder, ondanks die +.
Danku! Normaal tegen het einde van de week de MINI terug!!
Hopelijk met iets meer fut dan die 1.2 van 60 pk..MiniBen schreef:ElaIk heb 5 jaar met een Peugeot 206 gereden, en had die wel redelijk goed gekweekt
![]()
Uiteraard heeeeelemaal niet vergelijkbaar met de Mini
Sterkte kerel!

Dat maakt echt die wagen zo verschrikkelijk en het verschil met de MINI is echt groot.. Maar zo'n 206 wordt natuurlijk ook al weer wat ouder, ondanks die +.
Danku! Normaal tegen het einde van de week de MINI terug!!

- YorkPower
- Be Mini
Bericht
MINI back.
But! Uitlaat zit nog scheef
hebben ze over het hoofd gezien.. Volgende week weer binnen en tegelijk ook een deurblutsje eruit blutsen dan! 
En hoooo.. Na zo 10 dagen met een Peugeot te rijden en dan weer in een MINI te stappen.. Dat verschil is toch echt gigantisch..
Pfff I'm in love.. <3<3

But! Uitlaat zit nog scheef

En hoooo.. Na zo 10 dagen met een Peugeot te rijden en dan weer in een MINI te stappen.. Dat verschil is toch echt gigantisch..
Pfff I'm in love.. <3<3

- YorkPower
- Be Mini
Bericht
De MINI staat gedurende 4 weken helemaal stil, een goed moment dus om ze eens even schoon te poetsen.
Ik heb producten van Wax-It gebruikt en ze werken blijkbaar goed!
Kijk zelf maar naar het resultaat.

Prettige kerst en Nieuwjaar aan iedereen!
Ik heb producten van Wax-It gebruikt en ze werken blijkbaar goed!
Kijk zelf maar naar het resultaat.

Prettige kerst en Nieuwjaar aan iedereen!

- GreyCooperS
- Forum Junky
Onze sponsors