gewoon leeg trekken dat dingGreyCooperS schreef:...no prob Fred...we blijven van je houden
Peter's PW R53...new ride..pag 336
- franklyn85
- Volledig MINI minded!

Bericht
gezeik
burn rubber not your soul

- franklyn85
- Volledig MINI minded!

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
haha...nee man, PP in vinyl / stof met alle meuk erbij zijn ong 1500,- voor de 2...heb nog potje van 400,- dus kost me (op zn vrouw's geredeneerd) niets..
De CS zijn dik 2200,- dus boven de prijs van de stoelen en mn potje moet daar nog iets van 7 honderd bij...
Van Coen ook goede tip gehad om voor Cobra's te gaan...deze kosten met de onderstellen zo rond de 1000,- voor de 2...houdt ik nog wat over voor de kooi

De CS zijn dik 2200,- dus boven de prijs van de stoelen en mn potje moet daar nog iets van 7 honderd bij...
Van Coen ook goede tip gehad om voor Cobra's te gaan...deze kosten met de onderstellen zo rond de 1000,- voor de 2...houdt ik nog wat over voor de kooi

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Als het meezit, valt dat erg mee...deze stoelen worden tussen de adaptors geplaatst ipv er boven op... 
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Heb trouwens bij Klaas nog snel ff 2 modjes geplaatst...beetje but foto's, maar..het blijven foto's
Nog wat Adriaan DNA

En deze is nieuw...leuk voor t kleurtje

Van de week ook maar eens een sponsje ter hand nemen
Nog wat Adriaan DNA

En deze is nieuw...leuk voor t kleurtje

Van de week ook maar eens een sponsje ter hand nemen
Laatst gewijzigd door GreyCooperS op 21 nov 2011, 19:08, 1 keer totaal gewijzigd.
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Daveke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Haha...ja, wat een schijt kleur is PW
Maar ik zal m deze week ff een soppie geven...wss is die alleen tegen de tijd dat ik thuis ben, weer zo goor
Maar ik zal m deze week ff een soppie geven...wss is die alleen tegen de tijd dat ik thuis ben, weer zo goor
Onze sponsors