hmmm kost inderdaad wel geld dan ja...
montage kan ik zelf wel

maarre de GP spoiler... ik hoor bedragen tussen de 400 dollar en de 3000 dollar :S
JCW spoiler vind je ook nergens gebruikt volgens mij...

Voor de GP spoiler moet je even op marktplaats kijken. Prijs is dacht ik 750 euro.coendek schreef:THANKS MAAAIJ!!ff wat gelezen erover
hmmm kost inderdaad wel geld dan ja...
montage kan ik zelf wel
maarre de GP spoiler... ik hoor bedragen tussen de 400 dollar en de 3000 dollar :S
JCW spoiler vind je ook nergens gebruikt volgens mij...
coendek schreef:hoe motiveer je mij om het toch voorelkaar te krijgen??Hans schreef: GP spoiler kan alleen met andere achterruit of een geheel nieuwe achterklep.. jammer joh![]()
![]()
Denk dat dat wel goed komt als je dat echt wil! Zou denk ik best goed staan. Overigens vind ik de JCW spoiler ook erg mooi en ik vermoed dat ook die erg netjes staat met het wit en carbon bij je zwart met witte MINI-tje!coendek schreef:hoe motiveer je mij om het toch voorelkaar te krijgen??Hans schreef: GP spoiler kan alleen met andere achterruit of een geheel nieuwe achterklep.. jammer joh![]()
LOL
Marktplaats? En dus effe naar België scheuren om de klep op te halen....coendek schreef:hoe motiveer je mij om het toch voorelkaar te krijgen??
LOL
Onze sponsors