Op de lange latten!
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
Hiermee kom je mss anderen, die geen grote afstand willen rijden, tegemoet.

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Waarom niet?MINIJCW schreef: Waarom dan in een keer centraal?

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Je kan er ook mooi rondrijden! Echt geweldige bochtige wegen, heerlijk om rond te rijden! Maar de MINI word er wel een beetje vies van....

Heel vies was hij. Als ik hem zo op de foto zie vind ik hem wel netjes op z'n pootjes staan.....
Winterberg is zeker een leuke plek, daar kan je meer doen dan skien. Feesten en rodellen kan je er ook doen! Weet nog wel een goed hotelleke met zwembad (heerlijk na het skien of rodellen of feesten of ...... ).coendek schreef:winterberg is cool maar moet dan wel echt sneeuw liggen
zoetermeer zuigt...
botrop en landgraaf is wel oke..
winterberg krijg je echt het wintersport gevoel... mocht het iets worden ga ik wel lekker snowboarden(sorry voor de skiërs..)
Je kan er ook mooi rondrijden! Echt geweldige bochtige wegen, heerlijk om rond te rijden! Maar de MINI word er wel een beetje vies van....

Heel vies was hij. Als ik hem zo op de foto zie vind ik hem wel netjes op z'n pootjes staan.....

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
@Maaij:
Klopt, maar ja.....
Wie wil er nou geen afstanden rijden met een MINI?!Pretty Cooper schreef:Waarom niet?MINIJCW schreef: Waarom dan in een keer centraal?
@Maaij:
Klopt, maar ja.....

- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Winterberg is prima! Wel erg druk als je in het weekend gaat! Tenminste, dat was vorig jaar! Ben er toen 2 keer een weekend geweest. Eenmaal met m'n ouders en een keer met mijn eigen auto en twee vrienden van me! Erg leuk!! Heb daar gelijk een vriend van me enigzins leren skiën en twee weken terug heb ik m'n vriendin leren skiën. Best leuk dat lesgeven, maar op een gegeven moment ga je je godsgruwelijk irriteren, want het schiet niet op 

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Op heenweg Winterberg; zie ik ineens Henk half uit de auto hangen om deze foto te maken.

Hier rijden we Winterberg net binnen.

Hier rijden we Winterberg net binnen.

- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Owja, ik MINIPoeper ook leren skiën! Dat is toch wel een applaus waard! Ben nog nooit zo erg voor rotte vis uitgemaakt! Maar eind van de dag lukte het hem dan toch 

Onze sponsors