Koenv R53 PW-> wieltjes
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
nee dat is circuit rotrexx ik heb het i.d.d over de c30-74 die goed geshikt is als daly use maar meer dan 1.6boost produceerd
burn rubber not your soul

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
die doet het toch al niet flut* aircoDaveke schreef:Als je dan toch een Ritrex monteert, pak dan ook de C30-94!
Die paar centen kun je dan ook wel missen en heb je direct top of the bill
Plus je airco is verdwenen he
burn rubber not your soul

- Koenv
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vandaag de MINI op winterwielen gezet.
Morgen even de 12mm spacers rondom eraf halen ( was mijn korte bouten vergeten ) want er valt nu niet meer normaal mee te rijden
. Het staat wel vet maar veel te breed. Alles schuurt in mijn wielkasten bij het kleinste hobbeltje

Morgen even de 12mm spacers rondom eraf halen ( was mijn korte bouten vergeten ) want er valt nu niet meer normaal mee te rijden

R53 MCS HB / Pepper White
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Sweet!
Zwarte rims staan vet bij je ride... Dakje zwart en je zomer wielen wisselen voor zwarte na de winter...

Zwarte rims staan vet bij je ride... Dakje zwart en je zomer wielen wisselen voor zwarte na de winter...

- Koenv
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik begon al ernstig te twijfelen na het monteren van deze om idd terug te gaan naar zwart.
Ze zijn gemonteerd bij Hespo en hier stonden ook wel hele dikke 2-delige Aluminium BBS rims met een gepolijste lip, hmmmmmmm.
Iemand een set R95 en R105 kopen?
Ze zijn gemonteerd bij Hespo en hier stonden ook wel hele dikke 2-delige Aluminium BBS rims met een gepolijste lip, hmmmmmmm.
Iemand een set R95 en R105 kopen?

R53 MCS HB / Pepper White
Onze sponsors