Als je nieuwe velgen koopt ga je er toch nemen waar je de keuze hebt...? 1001 types velgen en nog eens zoveel verschillende uitvoeringen, dan neem je ze toch ineens zoals je ze zou willen ipv twee keer geld te moeten uitgeven aan dezelfde wielenfrankie schreef:Kun je toch zelf laten doen......Fred schreef: Heerlijke wielen. Enig idee of die ook in het zwart leverbaar zijn? Voor zover ik weet zijn die er enkel in zilver en zwart/gepolijst?
Ik heb ze niet in het zwart gevonden in ieder geval, maar dat hoeft niet veel te zeggen natuurlijkFred schreef:
Heerlijke wielen. Enig idee of die ook in het zwart leverbaar zijn? Voor zover ik weet zijn die er enkel in zilver en zwart/gepolijst?
Dankje en ik ook!JJJJ schreef:
Hele mooie wielen, ben benieuwd hoe dat eruit gaat zien!!
Lijkt me wel een beetje raar, nieuwe velgen kopen en gelijk nog eens richting €250 er tegenaan om ze te laten spuiten. Maar het is niet mijn bankrekening natuurlijkfrankie schreef:Kun je toch zelf laten doen......Fred schreef: Heerlijke wielen. Enig idee of die ook in het zwart leverbaar zijn? Voor zover ik weet zijn die er enkel in zilver en zwart/gepolijst?
Onze sponsors