Vind beide autootjes geweldig. Die van Hans omdat het zo'n apart ding is om te zien en er zit een geweldig geluid in en die van Berthil, omdat hij er zo gruwelijk veel aan heeft gedaan, dat op de pedalen van de auto na, niks meer is zoals de dag dat hij hem kreeg
Berthil, de Blauwe (Azzurra)
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

- Locatie: Bergen op Zoom
Bericht
Oei het word zeker wel spannend. Jullie moeten beide niet te defensief zijn, want dan is er straks nog
over wie er het hardste kan gaan en moet dat allemaal weer geprobeerd worden om bewijzen te hebben en vouwt iemand zich om een boom.
Dat wil ik niet hoor!!
Vind beide autootjes geweldig. Die van Hans omdat het zo'n apart ding is om te zien en er zit een geweldig geluid in en die van Berthil, omdat hij er zo gruwelijk veel aan heeft gedaan, dat op de pedalen van de auto na, niks meer is zoals de dag dat hij hem kreeg
Zou met jullie beide auto's graag een keer het Philip Morris bochtje doen, lijkt me een onwijze ervaring!!
Trouwens ook met mijn eigen nieuwe, als die ooit nog komt....
Vind beide autootjes geweldig. Die van Hans omdat het zo'n apart ding is om te zien en er zit een geweldig geluid in en die van Berthil, omdat hij er zo gruwelijk veel aan heeft gedaan, dat op de pedalen van de auto na, niks meer is zoals de dag dat hij hem kreeg

- Berthil
- Volledig MINI minded!

- Locatie: Zuiden

Bericht
Ja mooi hè. Alleen de kleur is natuurlijk niet zo fraai bij Electric Blue maar gemonteerd zie je er denk ik niks van.
Ik heb gehoord dat je met een beetje camber niet eens een sperdifferentieel meer nodig hebt om de GP voorbij te gaan in de bocht
Ik laat wel even weten hoe ze bevallen als ze er op zitten, ik weet nog niet wanneer ze er op gaan. Ik wil 1,2 graden camber geven, dat schijnt een goed compromis te zijn. Hoger en de mini wordt nerveus boven de 200 heb ik gehoord, en dan moet je ook je stuur terug gaan duwen als je uit een bocht komt want dat gaat niet meer vanzelf.
Ze zien er beter uit dan de platen van Helix13 en ook nog iets goedkoper en met stofafscherming.

Ik heb gehoord dat je met een beetje camber niet eens een sperdifferentieel meer nodig hebt om de GP voorbij te gaan in de bocht
Ik laat wel even weten hoe ze bevallen als ze er op zitten, ik weet nog niet wanneer ze er op gaan. Ik wil 1,2 graden camber geven, dat schijnt een goed compromis te zijn. Hoger en de mini wordt nerveus boven de 200 heb ik gehoord, en dan moet je ook je stuur terug gaan duwen als je uit een bocht komt want dat gaat niet meer vanzelf.
Ze zien er beter uit dan de platen van Helix13 en ook nog iets goedkoper en met stofafscherming.

- Berthil
- Volledig MINI minded!

- Locatie: Zuiden

Bericht
Als het goed is vallen ze morgen door de brievenbus om vervolgens een barst te maken in mijn gangtegels 
De platen zelf zijn niet makkelijk te verwisselen want de hele veerpoot moet er even onderuit, maar als ze éénmaal op hun plaats zitten kun je ze van bovenaf meer of minder camber geven (of zelfs de standaard camber = 0 graden).
Ik heb een MINI gereden met twee graden camber (daar rijdt de MINI Challenge ook mee) en van die MINI moest je gewoon het stuur terugduwen na een bocht. Went ook wel maar als het kan wil ik dat toch zien te vermijden.
Het is alleen even afwachten hoeveel dikker dan standaard deze camberplaten zijn, meestal zijn de verstelbare wat dikker waardoor dus de voorkant omhoog komt. Maar dat is bij mij niet zo erg want met de schroefset is de hoogte traploos in te stellen.
De platen zelf zijn niet makkelijk te verwisselen want de hele veerpoot moet er even onderuit, maar als ze éénmaal op hun plaats zitten kun je ze van bovenaf meer of minder camber geven (of zelfs de standaard camber = 0 graden).
Ik heb een MINI gereden met twee graden camber (daar rijdt de MINI Challenge ook mee) en van die MINI moest je gewoon het stuur terugduwen na een bocht. Went ook wel maar als het kan wil ik dat toch zien te vermijden.
Het is alleen even afwachten hoeveel dikker dan standaard deze camberplaten zijn, meestal zijn de verstelbare wat dikker waardoor dus de voorkant omhoog komt. Maar dat is bij mij niet zo erg want met de schroefset is de hoogte traploos in te stellen.
- Berthil
- Volledig MINI minded!

- Locatie: Zuiden

Bericht
De camberplaten van Beek zijn gedempt (de rubberen ring op de foto rechtsboven), het zal dus wel meevalen met trillen en schokken (die van Helix niet).
Ik hoor alleen via het Duitse forum dat de schroeven wel zo zijn geplaatst dat zonder wat blik verwijderen aan de MINI de schroefjes niet van bovenaf verstelt kunnen worden. Maar eens kijken hoe het gaat bij het monteren.
Ik hoor alleen via het Duitse forum dat de schroeven wel zo zijn geplaatst dat zonder wat blik verwijderen aan de MINI de schroefjes niet van bovenaf verstelt kunnen worden. Maar eens kijken hoe het gaat bij het monteren.
- Berthil
- Volledig MINI minded!

- Locatie: Zuiden

Bericht
Is inderdaad uit Japan 
(@MiniMatt, kan jij nog een foto opduikelen met een hele MINI?)
Is denk ik ook subtiel genoeg om niet teveel op te vallen maar toch karakter en individualiteit aan de auto te geven
Scheelt ook weer een paar kilo want ze zijn erg licht
(@MiniMatt, kan jij nog een foto opduikelen met een hele MINI?)
Is denk ik ook subtiel genoeg om niet teveel op te vallen maar toch karakter en individualiteit aan de auto te geven
Scheelt ook weer een paar kilo want ze zijn erg licht
- iDarkDesign
- Transformer
- Locatie: Amsterdam
Bericht
HARRR!!! Jij steelt ook onbewust altijd mijn ideeën! Goed.
Ik heb serieus via een japans contact geprobeerd deze te bestellen, maar dat is niet goed gegaan... Daarna ben ik ze nog 1 keer tegen gekomen op ebay.co.uk. Duur grapje was dat. Waar heb jij ze vandaan Berthil?
Ik denk trouwens dat ik ze nu niet eens meer zou kunnen plaatsen ivm mijn LSD scharnieren...
iDD
Ik heb serieus via een japans contact geprobeerd deze te bestellen, maar dat is niet goed gegaan... Daarna ben ik ze nog 1 keer tegen gekomen op ebay.co.uk. Duur grapje was dat. Waar heb jij ze vandaan Berthil?
Ik denk trouwens dat ik ze nu niet eens meer zou kunnen plaatsen ivm mijn LSD scharnieren...
iDD
Onze sponsors




















