Coopers-lightningblue heeft het ook gehad

stuur um op!
@ Arjan: Wanneer heb je hem naar mij toegestuurd. Ik heb hem nog niet ontvangenArjan schreef:één ding is zeker! opvallen doen ze maar het is wel irritant.
Coopers-lightningblue heeft het ook gehad
stuur um op!
Dan plak je 'm óf linksboven óf rechtsboven in de hoek van je achterruit.henkietenk schreef:Heb je trouwens geen hinder van de stickers als je ruitenwisser aan staat? Geen vuil enzo dat erachter blijft hangen?
Bij ons zit de 'oude' grotere sticker erop met de rand eromheen en de ruitenwisser gaat net over het onderste deel van de sticker. Is geen enkel probleem. De sticker zit nog helemaal goed vast, zelfs dat dunne witte randje.Mini Poeper schreef:Dan plak je 'm óf linksboven óf rechtsboven in de hoek van je achterruit.henkietenk schreef:Heb je trouwens geen hinder van de stickers als je ruitenwisser aan staat? Geen vuil enzo dat erachter blijft hangen?
hahaha..gewoon maar eentje hoor! (en tijdelijk 2 op de BMW!) Ik krijg mijn Mini pas NA het Kika-event....CooperS-lightningblue schreef:@turbootje:
Hoeveel stickers gaan er straks wel niet op die Laser S van je?!
Dus als Henk 'm zonder randje plakt gaat de wisser er niet overheen!?Ivo schreef:Bij ons zit de 'oude' grotere sticker erop met de rand eromheen en de ruitenwisser gaat net over het onderste deel van de sticker. Is geen enkel probleem. De sticker zit nog helemaal goed vast, zelfs dat dunne witte randje.Mini Poeper schreef:Dan plak je 'm óf linksboven óf rechtsboven in de hoek van je achterruit.henkietenk schreef:Heb je trouwens geen hinder van de stickers als je ruitenwisser aan staat? Geen vuil enzo dat erachter blijft hangen?
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh.........turbootje schreef:Ik krijg mijn Mini pas NA het Kika-event....
Onze sponsors