Haha nee kan echt niet langer meer wachten.
Misschien financieel niet de meest verstandige zet... Maar ach, ben af en toe net een kind die moet eachten op haar speeltje.
4 maanden was lang genoeg.. Als het een beetje mee zit ga ik hem dinsdag halen..
Moet nu alleen mijn ouwe bakkie nog kwijt..
sandra aangenaam
- ieniemini
- Enthousiast
Bericht
He komttie toch eerder binnen!
spannend!
ga je maar vast goed inlezen hoe je de muziek via usb enzo voor elkaar krijgt
haha
Ga je um deze week halen?
spannend!
ga je maar vast goed inlezen hoe je de muziek via usb enzo voor elkaar krijgt

Ga je um deze week halen?
R57 cabrio, Eclipse Grey, punch leather, r108 black multispoke, chili, wired, jcw uitlaat, jcw stuur, black S scuttles, sport antenne, pilot leds
E91 335i touring M, sportpack, silver, 18" tinted, full
- blackmini
- Nieuwsgierig
- Contacteer:
Bericht
Hoi Sandra,
Alvast gefeliciteerd met je nieuwe Mini. Heb je hem bij v Poelgeest gekocht? Wij hebben verleden week daar onze clubman afgeleverd gekregen. Ik had nog een bod op je winterbanden gedaan maar niets meer gehoord. Waarschijnlijk al verkocht? Veel plezier volgende week
Alvast gefeliciteerd met je nieuwe Mini. Heb je hem bij v Poelgeest gekocht? Wij hebben verleden week daar onze clubman afgeleverd gekregen. Ik had nog een bod op je winterbanden gedaan maar niets meer gehoord. Waarschijnlijk al verkocht? Veel plezier volgende week

- blackmini
- Nieuwsgierig
- Contacteer:
Bericht
Hoi Sandra,

- Sandravw
- Leerling Mini lid
Bericht
Hey,
Ja heb hem inderdaad dinsdag bij van Poelgeest Heemstede opgehaald. Echt helemaal top geholpen door Diederik..Zal van de week even wat photo's in de Gallery plaatsen...
Winterbanden zijn inderdaad verkocht. Nu nog ff uitpluizen hoe dat nou met die usb werkt...haha.
greetz,
Sandra
Ja heb hem inderdaad dinsdag bij van Poelgeest Heemstede opgehaald. Echt helemaal top geholpen door Diederik..Zal van de week even wat photo's in de Gallery plaatsen...
Winterbanden zijn inderdaad verkocht. Nu nog ff uitpluizen hoe dat nou met die usb werkt...haha.

greetz,
Sandra
- ieniemini
- Enthousiast
Bericht
Hi Sandra, je foto's doen het niet meer!
Nu kunnen we niet meer naar je mooie cabrio kijken
Foto's zijn er weer
Nu kunnen we niet meer naar je mooie cabrio kijken

Foto's zijn er weer

Laatst gewijzigd door ieniemini op 15 jan 2012, 20:02, 1 keer totaal gewijzigd.
R57 cabrio, Eclipse Grey, punch leather, r108 black multispoke, chili, wired, jcw uitlaat, jcw stuur, black S scuttles, sport antenne, pilot leds
- Zeeuws meisje
- Enthousiast
Onze sponsors