Heel stoer, maar kan de binnenkant ook gedaan worden of kan dat niet?P5ycH0 schreef:Cool !! Ben benieuwd hoe deze matgrijze wrap er IRL uitziet !!
Nieuwe Mini JCW
- davidcooper
- One wheel wonder
Bericht
De binnenkant kan ook gedaan worden, indien dat je wens is. Het is ongetwijfeld mogelijk om het dashboard te doen en wat andere
kleine delen.
Persoonlijk vind ik het mooi dat de wrap zich beperkt tot het exterieur van mijn auto.
kleine delen.
Persoonlijk vind ik het mooi dat de wrap zich beperkt tot het exterieur van mijn auto.
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Goed bezig!!
Hoeveel mm spacers en wat heb je voor verlaging? (veren/schroefset?)

Hoeveel mm spacers en wat heb je voor verlaging? (veren/schroefset?)
davidcooper schreef:Vandaag aan de wheelgap gewerkt. Ook zijn er spacers gemonteerd.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

- davidcooper
- One wheel wonder
- davidcooper
- One wheel wonder
Bericht
Hoor af en toe wat mensen praten over een 'demper delete'... weet niet of ik het goed begrepen heb hoor!
wat zijn de effecten hiervan? neem aan dat het geluid toeneemt? Bovendien, wat wordt er dan allemaal verandert?
dank alvast!
wat zijn de effecten hiervan? neem aan dat het geluid toeneemt? Bovendien, wat wordt er dan allemaal verandert?
dank alvast!
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Als je wat zoekwerk verricht kan je zien dat ik ook een R56 JCW heb gereden... Het geluid is beter dan de Clubman.
Ik heb zelf ook de uitlaat -detele uitgevoerd, merk wel op dat er heel erg veel geluid bij komt...
Verder heb ik ook een BMW gereden die matgrijs gewrapt was dus ben echt fan van jou kleur! Alleen jammer inderdaad dat ze de deuren niet gedaan hebben... Dat was bij mij wel zo en is wel 10x strakker...
Verder alvast veel plezier met de bak en als ik ergens mee kan helpen hoor ik het wel
ps, mod als LED lampjes in je standlichten en kenteken al gedaan?
Hey kerel! Vette bak hoor!davidcooper schreef:Mods die ik in gedachten heb:
natuurlijk eerst even chippen bij Klaas. Ook denk ik erover na om hem ietsje te verlagen. Dingen als een schakelindicator etc ziten er allemaal al standaard op.
Hoe vinden jullie de standaard Works uitlaat klinken? het zijn natuurlijk al flinke pijpen qua diameter! mijn clubman jcw had echt een geweldige sound op bedrijfstemperatuur. Enorme roffel met flinke klappen. Is dit vergelijkbaar?
Zoals ik al eerder zei, ik ben zeker blij met de wrap. vind het echt een ontzettend goede kleur voor een Mini. Agressief en stoer staat het zeker! en ach, mocht ik het zat zijn, dan ga ik op een zondagje de stickers er af peuterenBen ik overigens nog lang niet van plan.
tot slot, hebben jullie nog suggesties qua mods?
thanks!
Als je wat zoekwerk verricht kan je zien dat ik ook een R56 JCW heb gereden... Het geluid is beter dan de Clubman.
Ik heb zelf ook de uitlaat -detele uitgevoerd, merk wel op dat er heel erg veel geluid bij komt...

Verder heb ik ook een BMW gereden die matgrijs gewrapt was dus ben echt fan van jou kleur! Alleen jammer inderdaad dat ze de deuren niet gedaan hebben... Dat was bij mij wel zo en is wel 10x strakker...
Verder alvast veel plezier met de bak en als ik ergens mee kan helpen hoor ik het wel

ps, mod als LED lampjes in je standlichten en kenteken al gedaan?

BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
- davidcooper
- One wheel wonder
Bericht
Dank voor je positieve reactie!
Wat betreft het wrappen, ik vind het juist mooier om de originele kleur van binnen bij de deur te kunnen zien. maar dit is uiteraard een persoonlijke kwestie!
Ik wil dat de r56 wat meer geluid gaat produceren. Ben wel fan van de originele jcw uitlaat. die wil ik dan ook behouden. ben er ook al een topic over gestart.
Wat betreft de lampjes, vertel?!?
Wat betreft het wrappen, ik vind het juist mooier om de originele kleur van binnen bij de deur te kunnen zien. maar dit is uiteraard een persoonlijke kwestie!
Ik wil dat de r56 wat meer geluid gaat produceren. Ben wel fan van de originele jcw uitlaat. die wil ik dan ook behouden. ben er ook al een topic over gestart.
- froobje
- Mod virus alert!
Bericht
.
En die led lampjes: De meeste onder ons vervangen de lampjes die dienen als kentekenverlichting en dag/standlicht (deze zitten in je mistlampen, bovenste deel) door led lampjes.
Zelf raad ik die van "Pilot" aan. Bij andere merken heb ik alleen maar problemen na verloop van tijd, ze gaan flikkeren of eentje werkt alleen als hij zin heeft.
Hoop dat je hier wat aan hebt
Hej, ik kan je miss al even antwoorden. Je kan je originele jcw uitlaat gewoon houden, het enigste wat veranderd word is de middenpijp. Als je onder de auto kijkt zie je in het midden ongeveer een demper steken tussen je uitlaat. Als je die buis vervangt door eentje zonder demper krijg je meer kabaal. Ik ga morgen eentje steken onder mijn mini, dan kan ik zeggen hoeveel luider hij is gewordendavidcooper schreef:Dank voor je positieve reactie!

En die led lampjes: De meeste onder ons vervangen de lampjes die dienen als kentekenverlichting en dag/standlicht (deze zitten in je mistlampen, bovenste deel) door led lampjes.
Zelf raad ik die van "Pilot" aan. Bij andere merken heb ik alleen maar problemen na verloop van tijd, ze gaan flikkeren of eentje werkt alleen als hij zin heeft.
Hoop dat je hier wat aan hebt

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Of je middendemper laten zitten en een Evolve downpipe nemen... 

MINI Dubman '07 PureSilver

Onze sponsors