Antenne
- PimNoordhof
- Mod virus alert!
Bericht
Ik had er ook een originele korte mini antenne opgezet. Ontvangst is goed. Alleen heb ook nog een originele korte Peugeot antenne liggen ( zoals bovenstaande) moet zeggen ontvangst is iets beter. 

- Brutus
- Nieuwsgierig
Bericht
En ... daar is ie dan .... en btw ontvangst is beter dan met lange Mini spriet ... peugeot bedanktEgonRosenberg schreef:ik vind die lange spriet ook maar niks, ik houd wel van zo'n kort stompie, zojuist de peugeot besteld, binnenkort gewoon in de bus, wel zo makkelijk

- Brutus
- Nieuwsgierig
Bericht
Groet Egon
Bij mijn vorige Mini heb ik de strepen door de Mini dealer laten uitvoeren, de ramen donker laten maken aan de achterzijde heb ik toen zelf gedaan, product gekocht op e-bay, verkijk je er niet op want het kan heel erg lelijk worden als je het nog nooit gedaan hebt of als je ongeduldig bent zoals ikblackmini schreef:ik heb vandaag ook de peugeot antenne geplaatst. Staat erg goed op de clubmanGeen merkbaar verschil qua ontvangst.
Volgende week de mat zwarte strepen en dan nog de ramen donker laten maken. Iemand een idee waar ik dat kan laten doen??

Groet Egon
Onze sponsors